1.04 poeng per kamp i snitt nå.

Sjelden jeg orker å se analysene etter kamp, men karen på Viaplay Sverige som nå slakter oss har 100% rett. Sarr på 1-1. og strukturen på 1-2 er patetisk.

Og han er Tottenhamfan tror jeg.

11'en vi stiller i dag, burde være istand til å ta poeng fra Leicester.

Er de så gode synes du?

Mabbutt Her trur jeg vi overvurderer egne spillere. En forsvars4er bestående av Porro, Dragusin, Davies og Gray er blandt de dårligste 5 forsvars4ere i ligaen. En midtbane av Bentancur, Sarr og Bergvall er ganske middels. Angrepet vårt er solid, men når Son og Deki knapt nok klarer å løpe, så hjelper det lite hvor objektivt gode de er.

Hvis det ikke skjer noe drastisk i nærmeste fremtid, så tror jeg at vi kan rykke ned. Det ville jeg aldri ha trodd før denne sesongen 😫 Må gjerne gi Ange sparken hvis man mener at det skal løse krisen. Hvem overtar?? Hva skjer i januarvinduet? Får vi inn noen redningsmenn? Får vi nøkkelspillere tilbake fra skader? Huff....

Både Richarlison og Son blir slakta i forkant av Leicester sine scoringer fra studio. Kulusevski også. Forfriskende å høre fra folk som ser det større bildet enn akkurat hva som skjer når vi mister ballen eller de scorer

cjmozart 1. Hvorfor kjøper Ange de da? Eller spiller de?
          2.hvilken pris har vi betalt for noe du karakteriserer som nedrykksfirer? Eller midtbanen for den sak skyld

Erlendl Tror nok ikke Ange mister jobben med det første. Men skulle noen andre komme inn med en annen filosofi angående disponering av tilgjengelig tropp, så kanskje det hadde vært nok? Selvfølgelig umulig å vite da.

Kan jo ikkje bytte trener no. Vi leverer jo festfotball! Og vi er så modige!

Cuti Synes ikke det er SÅ gode, men mener at det burde være mulig å stjele et poeng totalt fra kampene mot Leicester og Ipswich ja.

Kanskje vi går for Gattuso igjen.

Madball Har ikke inntrykk av at Ange har så fryktelig mye med spillerlogistikk å gjøre egentlig. Lange og Munn er vel de som skal ha det ansvaret. Han spiller de fordi det ikke finnes alternativer; har du 13 friske senior-spillere må nødvendigvis 11 av dem spille.

Men samme hvor mye ansvar han har er det åpenbart at han ikke klarer å snu den situasjonen vi er i, og når den er såpass alvorlig bør vi vurdere alternativer.

Ange har sagt at det er han som har siste ordet på alle kjøp. Så er den avklart.

Ange har vel også sagt at det er åpenbart at vi trengte nye spillere i januarvinduet. Så er den avklart.

Tenke seg det. En manager som vil ha nye spillere. Finnes det en som ikke vil? Nei. Så er det avklart.

Vi burde gjøre mer som Arsenal. Kjemper om tittelen. Får sin spiss skadet. Henter lynkjapt en erstatter.

cjmozart Han velger å spille Gray ute av posisjon på venstreback enda vi har Reguilon. Han har spilt kamper for Manure og Brentford i tillegg til oss da vi lå mye høyere på tabellen.

Visste ikke at Havertz er skadet.

Schism Så det du seier er at det er lettare å hente dei spelarane man ønsker om man bærre gjær det bedre på tabellen? Synd at ingen fortalte det til Ange.

Synes forresten Kinsky er meget suspekt på første scoringen imot. Samme med Dragusin. Begge er Ange kjøp