Kungreke Tipper han skjønner hvor det bærer hen nå og gidder ikke gi no særlig forklaring til pressen. Må si at det er noe av det skuffende med Ange, at han er så utrulig negativ til pressen - Det kan ikke komme som en overraskelse når du tar jobb i England at pressen er, litt ekstra krevende?

Eddie Når Harry sa det så var det sant, når Ange sier det nå er det ikke sant, dette er et resultat av hans langsiktige arbeid, eller mangelen på sådan. Alle lag går på skrell, vi har gått på skrell hele sesongen med hyppigere og hyppigere frekvens. Joda, skader kan unnskylde "one of those days", men når hver dag er "one of those days" da er det ikke "one of those days" lengre. 😂

Dette var uansett ikke one of those days; det var one of those couple of months

cjmozart enda de offisielle post match intervjuene er så kjønnsløse at det bør være mulig å ikke ha piggene ute der

Mabbutt Synes ikke det er SÅ gode, men mener at det burde være mulig å stjele et poeng totalt fra kampene mot Leicester og Ipswich ja.

I etterpåklokskapens navn var det kanskje dumt av meg å trekke inn Ipswich her. Den gangen var det kun VdV som manglet fra "førsteellever".

Dette var veldig skuffende, vi spiller som et nedrykks lag.Skaper ikke all verden mot et svakt Leicester.Litt sjanser var det, men vi greier ikke å sette dem under press.Dette er ikke i nærheten av godkjent.
      Det går utrolig treigt med spillet vårt, mange touch for å få ballen fram.Vi greier ikke fylle opp i boksen heller, spillerene jogger framover.

Det var knapt en spiller som leveret I dag.Vanskelig å finne ord på det, men det er fryktelig tungt og trist for tiden.
      Jeg skrev før kampen, vi må score minst 2 mål for i det hele tatt ta poeng og vi ser dag at det stemmer.Vi slipper mål uansett hvem vei spiller mot.Holdt på å ryke ut av FA-cupen her om dagen også.
      Forsvaret er grusomt, vi mister ballen lett, har null oversikt.Det er bare rot fra start til slutt.

• Ange burde ha startet med Regulion på backen
      • Det nytter ikke å bytte inn Lankshear når det står 94 min på klokka.
      • Hvorfor setter han ikke innpå Bissouma.Satt på benken hele kampen.
      • Sarr var ikke frisk sier han etter kampen og burde ikke spilt.Hva er det han holder på med?
      • Porro prøver to ganger å score fra mer eller mindre dødvinkel, våkn opp.
      • Hvorfor ikke sette Kulusevski sentralt når midtbane sliter eller opp som spiss når Richarlison blir byttet ut?

Ange er ferdig nå, det bra å støtte sin manager, men en plass må grensen gå.Vi kan ikke støtte en manager som kommer til rykke ned klubben.Vi vinner ikke kamper og vi slipper inn altfor mye mål.Det er fakta.
      Kan ikke «klage» på skader hele veien.Hvorfor har vi halve troppen ute med skader?
      Nesten alle en langtids skadet.Ange sa etter Chelsea kampen, VDV sin skade ikke var så alvorlig og han vil komme tilbake raskere, den kampen var 8 desember.

Vi har penger til kjøpe ut en manager, det er ikke umulig.United gjorde det etter de gav Ten Hag sparken.

Schism Nei, men noen av tingene som rett og slett ikke holder mål for tiden er ting du ikke kan skylde på manager. Passningskvalitet er for meg kanskje det klareste eksempelet.

Usikker på om fraværet av 3 poeng eller det grusomme og ikke minst ekstremt kjedelige spillet som smerter mest.
      Kan det være at Ange faktisk har sett at PL er kjørt men at han regnet med at de han sendte på banen allikevel skulle klare Leicester på hjemmebane og sparte Spence og Maddison? At han går all in på cupene? Spenstig i så fall da det er lite sannsynlig at han kommer til å være her mye lengre.

Har fulgt med dette laget siden tidlig 70 tallet og sånn laget opptrer nå kan jeg ikke huske, om noen ikke mener det er litt krise nå så lurer jeg stort

Yiddo61 Trur alle er enige i at det er krise. Forskjellen mellom "leirane" her inne er vel kva som er grunnen til krisa. Trur det blir for enkelt å berre gi det ein grunn. Er ikkje BERRE Ange eller BERRE skadane som gjær at vi ligg der vi ligg.

Andreas ...og noen få (en tredje leir?) mener at skadesituasjonen kunne vært håndtert en liten smule bedre, så man ikke hadde falt fra topp 6 til bunn 6👌

Andreas helt enig. Det er totalen som gjør at vi er der vi er. Vi kan ikke fortsette slik vi holder på nå ihvertfall.

Det som bekymrer er at de ikke ser ut til å lære hverken spillere eller han som styrer er at de gjør mye av de samme feilene kamp etter kamp, jeg er ikke helt Ange out men kan ikke fortsette som nå, har vært med å oppleve nedrykk på 70 tallet og det kan helt klart skje igjen, så får vi se om ting snur når flere spillere kommer tilbake, mange poeng å spille om enda

Sikkert blitt kommentert tidligere, men flere som har lagt merke til hvor viktig rolle Spence har begynt å få i laget? Føler han skaper et driv opp på kanten, selv når han spiller på "feil" side.

Spence er bra, så bra, at han etter min mening bør være førstevalget på høyre. Fulgte ham litt når han var i Forest, og det er moro at han slår til nå hos oss.

Spiller Spence egentlig bra eller er det hele laget som spiller så dårlig at en som er litt over snittet ser ut som den neste Messi?

Tror ikke det er å overdrive å si at Spence og Bergvall har vært våre beste spillere de siste ukene 1-2 mndene.

Jeg spør "Ange-in"-gjengen om det kanskje er et hint? Men ingen er helt villige til å begi seg ut på det territoriet.

Under Anges første høst var det Porro, Udogie og VDV som skinte. Er denne "trenden" tilfeldig?

Spence må holde det gående litt til før man feller en "endelig" dom. Udogie så helt genial ut han også. Men når Udogie er dårlig eller skadet - så blir Spence viktig - ettersom han er den eneste andre som egentlig kan spille venstreback. Og slik Udogie har vært i år er Spence til og med bedre der. Fallet ned til "tredjevalget" er også voldsomt - uavhengig av hvem det er.