7 min tillegg 🤣

• Cuti svarte på dette.

Madball helt utrolig. PL er i ferd med å dø

Og vi er på stø kurs til å slutte å være en del av PL

Knut Ange masterclass det, vi kommer oss bort fra den døende ligaen før alle de andre

Trist med bare 7 minutter. Gjelder å nyte alt vi får av PL-spill nå. Alle skader er som å suge på en karamell som egentlig burde vært svelget.

7 min ja. Det skulle vært det dobbelte.
        Vi skaper ingenting selv om vi har ballen mye. Faes ser ut som verdens beste midtstopper..

No har eg kosa meg med denne kampen lenge nok. Kan bli for MYKJE fest fotball også.

Da er kampen over! Og da må Ange sin tid i klubben være over. I løpet av kvelden. Det er ikke en sjanse i havet om dette fotballmølet her kan snus med den karen som manager. Dette er så jævlig flaut og dårlig at det finnes ikke ord

Satan så jævlig frustrert og lei jeg er nå. Dirrer fra topp til tå

Eddie Håper det, redd vi spiller med Mason ut sesongen. Noe jeg ikke nødvendigvis er i mot men etter at han har jobbet 1,5 år under Ange ser jeg ikke helt hvilke nye ideer han skulle kommet med nå.

Nå trur jeg fremdeles at skader og slitasje har mer å si for formen enn Ange, men for første gang er jeg der at vi kanskje trenger en ny trener. Nå må en evt ny trener uansett få noen nye spillere, for samme hvem du er holder det ikke med 13 friske spillere hvorav 5 er tenåringer og resten er utmattet.

cjmozart Det kommer ikke flere spillere, vinduet stenger om en uke.

Man kan godt diskutere hva som har mest skyld. Skader eller Ange. Men noen som tror at Ange skal kunne oppnå noe med oss? Hadde vi vært 7. uten skader. Er det det vi nå drømmer om?

1.04 poeng per kamp i snitt nå.

Sjelden jeg orker å se analysene etter kamp, men karen på Viaplay Sverige som nå slakter oss har 100% rett. Sarr på 1-1. og strukturen på 1-2 er patetisk.

Og han er Tottenhamfan tror jeg.

11'en vi stiller i dag, burde være istand til å ta poeng fra Leicester.

Er de så gode synes du?

Mabbutt Her trur jeg vi overvurderer egne spillere. En forsvars4er bestående av Porro, Dragusin, Davies og Gray er blandt de dårligste 5 forsvars4ere i ligaen. En midtbane av Bentancur, Sarr og Bergvall er ganske middels. Angrepet vårt er solid, men når Son og Deki knapt nok klarer å løpe, så hjelper det lite hvor objektivt gode de er.

Hvis det ikke skjer noe drastisk i nærmeste fremtid, så tror jeg at vi kan rykke ned. Det ville jeg aldri ha trodd før denne sesongen 😫 Må gjerne gi Ange sparken hvis man mener at det skal løse krisen. Hvem overtar?? Hva skjer i januarvinduet? Får vi inn noen redningsmenn? Får vi nøkkelspillere tilbake fra skader? Huff....

Både Richarlison og Son blir slakta i forkant av Leicester sine scoringer fra studio. Kulusevski også. Forfriskende å høre fra folk som ser det større bildet enn akkurat hva som skjer når vi mister ballen eller de scorer