Kungreke Heldige de managerne som fikk ha Son og Kane i sin prime…

Cuti men da mener du førsteelleveren er bra nok?

• Cuti svarte på dette.

Madball Med helt skadefritt mannskap pluss «Rodri» så ser jeg ingen grunn til at vi ikke hadde kunnet forbedre 5. plassen fra i fjor nei. Så er det fortsatt et stykke opp til Real Madrid osv selvsagt.

Cuti
      Nei siden den kvota tydeligvis er så teit å dra opp, så veit jeg ikke? Den blir i alle fall ikke borte selv om vi ikke skulle ønske å forholde oss til den. Men antar du da tenker noen må ut. Hvem i så fall?

• Cuti svarte på dette.

Dougie Akkurat den EL-kvota er ganske teit å dra opp ja. Vi har andre problemer enn at vi har for mange gode spillere til de EL-kampene som måtte være igjen.

Må noen ut for å gjøre plass til noen nye veldig gode så er det mange å velge i.

Selv City er foran oss på formtabellen nå. Vi er 1-1-4 siste 6.

Og bak Southampton er vel dagens kamp den klart nest beste. Som er mer bekymringsfullt enn at vi tar lite poeng.

Husker han fjotten som mente vi var et middels lag for en stund tilbake. Han fikk kjørt seg. Viser seg i ettertid at han nok er vel mye av den halvfullt-typen. Naiv optimist som ikke helt forstår realitetene.

Cuti
          Å ha en haug av spillere i troppen som ikke en gang kan registreres er ingen tjent med. Men for all del; finner vi noen veldig gode som kan heve kvaliteten på laget er jeg helt enig. Da får heller noen shippes ut. Å bare hente noen for å ha en enda bredere tropp derimot.

AssouEkotto for min del så er jeg alt annet enn glad fordi jeg liker jo fyren Ange, jeg har bare dessverre mistet troen på han, hans taktiske egenskaper og prosjektet hans.

Dougie «Beklager Zubimendi, men vi kan ikke kjøpe deg da vi allerede har for mange gode spillere i EL-troppen vår».

Cuti Men hvem er det du mener vi kan ta ut av troppen? Kom med et navn

• Cuti svarte på dette.

Cuti
                Har ingen sagt, noensinne.

Får vi Zubimendi - en spiller som vel takket nei til Liverpool i sommer - nå i januar, skal jeg personlig dra til London og be Bissouma pakke kofferten og komme seg avgårde. Men det gjør vi jo ikke.

Tror uansett ikke vi er så uenige. Tar gjerne noen inn jeg hvis det ligger en plan bak - spesielt spillere som forsterker laget. Treffer vi på en ny Bentancur/Kulu, så perfekt. Men å hente noen bare for å gjøre det uten en strategi for å kvitte seg med folk i samme slengen er oppskriften på kaos. Den kvota er sånn sett helt relevant å nevne. Har allerede Spence som ikke får tilstrekkelig spilletid pga den.

Han burde kunne passe inn.

Jeg er ikke motstander av å kjøpe en ny Kulusevski nå, men vi skal slutte å bry oss om realisme?

Klarer vi å finne et særtilfelle alle Oshimen eller noe et sted så for all del, men det blir for dumt å si at vi skal fylle opp en tropp som allerede ikke kan registrere Spence og Reguilon.

Og hvis man tror det ikke spiller noen rolle når man skal hente folk….. enten må man betale hinsides lønn til folk som skal stort sett bare være i troppen ellers må man gi de en realistisk mulighet til å spille. Ganske enkelt.

Dougie Som jeg har sagt tidligere også så er nok Zubimendi langt utenfor vår rekkevidde. Var bare et eksempel på hvor dumt det er å snakke om den EL-kvoten. Vi er nok egentlig ganske enige.

Kungreke Du får se litt på troppen og tenke grundig etter om det er noen som kan oppgraderes….

Cuti Jeg Spurte hvem du mener vi skal ta ut, men det var litt vanskelig for deg det. Burde vurdere en karriere innen politikken 👌

Burde lage poll. Hva er dummest. Snakke om kvoten eller Zubimendi? Egentlig rart at man ikke snakket om Makelele eller Dunga.

Mulig Betis er akkurat passe middels nok til at de lar Cardoso gå?