PL: Tottenham - Wolverhampton | 29. desember 2024
Selv City er foran oss på formtabellen nå. Vi er 1-1-4 siste 6.
Og bak Southampton er vel dagens kamp den klart nest beste. Som er mer bekymringsfullt enn at vi tar lite poeng.
Husker han fjotten som mente vi var et middels lag for en stund tilbake. Han fikk kjørt seg. Viser seg i ettertid at han nok er vel mye av den halvfullt-typen. Naiv optimist som ikke helt forstår realitetene.
AssouEkotto for min del så er jeg alt annet enn glad fordi jeg liker jo fyren Ange, jeg har bare dessverre mistet troen på han, hans taktiske egenskaper og prosjektet hans.
- Redigert
Cuti
Har ingen sagt, noensinne.
Får vi Zubimendi - en spiller som vel takket nei til Liverpool i sommer - nå i januar, skal jeg personlig dra til London og be Bissouma pakke kofferten og komme seg avgårde. Men det gjør vi jo ikke.
Tror uansett ikke vi er så uenige. Tar gjerne noen inn jeg hvis det ligger en plan bak - spesielt spillere som forsterker laget. Treffer vi på en ny Bentancur/Kulu, så perfekt. Men å hente noen bare for å gjøre det uten en strategi for å kvitte seg med folk i samme slengen er oppskriften på kaos. Den kvota er sånn sett helt relevant å nevne. Har allerede Spence som ikke får tilstrekkelig spilletid pga den.
Han burde kunne passe inn.
Jeg er ikke motstander av å kjøpe en ny Kulusevski nå, men vi skal slutte å bry oss om realisme?
Klarer vi å finne et særtilfelle alle Oshimen eller noe et sted så for all del, men det blir for dumt å si at vi skal fylle opp en tropp som allerede ikke kan registrere Spence og Reguilon.
Og hvis man tror det ikke spiller noen rolle når man skal hente folk….. enten må man betale hinsides lønn til folk som skal stort sett bare være i troppen ellers må man gi de en realistisk mulighet til å spille. Ganske enkelt.
Burde lage poll. Hva er dummest. Snakke om kvoten eller Zubimendi? Egentlig rart at man ikke snakket om Makelele eller Dunga.
Mulig Betis er akkurat passe middels nok til at de lar Cardoso gå?