Cuti Vi var vel lenge et av lagene som slapp inn færrest mål…

...og det var Davies og Dragusin også med på.

Ingen er uenig med deg i at vi er svekket bak. Men mange mener at det er managers of lagets ansvar å tilpasse seg nettopp det.

Cuti synes vi har kjempeproblemer i de fleste faser av spillet. At vi scorer kamuflerer hvor dårlige vi er og vi scorer fordi vi spiller gung ho med 3 på topp, offensive midtbanespillere og backer som er som vinger. Ja det blir mål av det. Begge veier.

Madball Det blir det nå ja dessverre. Har lenge sagt at å være midtstopper under Ange må være en av de vanskeligste jobbene i fotballen. Og det ser vi nå…

Cuti Du jobber knallhardt for å legge all skyld på Dragusin, det skal du ha, kverner på. Håper Romero betaler deg godt.

Madball Det skjønner jeg også.
      Dette bør jo for det første også Ange skjønne kommer til å skje, og legge opp en plan deretter.
      For det andre synes jeg ikke det fremstår som de er redde for å slå pasninger til medspillere i pressede situasjoner, så for Gray (eller andre) å falle ned å gi Dragusin alternativer burde være mulig.

Essi er derfor jeg mener vi har større problemer enn lekk forsvar. Er jo derfor brudd og press kommer. Synes ikke laget tar ansvar i det hele tatt, så mange ganger jeg registrerer at spillerne våre fremover i banen står å glor på at de bak blir pressa uten å vise seg eller komme foran mann.

Cuti men tenker du at hvis vi bare hadde hatt vdv/Romero bak der idag eller mot Liverpool for den sak skyld, så hadde vi vært good?

• Cuti svarte på dette.

Madball Alle taper mot Pool nå.

Men tror de to + Vicario hadde løftet tryggheten i laget ekstremt mye ja.

Så må vi som jeg har sagt lenge kjøpe eller utvikle en veldig god DM skal vi leke med de helt store. Men det spørs om vi får plass til en god DM i EL-troppen til Schism da….

Cuti
            Da er det jo også Anges ansvar å gjøre den jobben litt lettere med kvaliteten vi har bak der akkurat nå.

Syntest idag var meir av det somme folk har ropt etter her inne. En tydelig anna plan (plan b) med å ligge bakpå og trygge ledelse..
            Sikkert naturlig etter å ha sluppe inn 6 nylig, men eg foretrekker vertfall Ange og plan A enn slike Mou/Conte-aktige kamper..

Men somme klagera her inne må jo være storfornøgde no??

Cuti så de to pluss en veldig god DM så hadde vi vært ihvertfall topp 4 ?
              Jeg er som du sikkert skjønner ikke enig i det hele tatt.

• Cuti svarte på dette.

Cuti Men det spørs om vi får plass til en god DM i EL-troppen til Schism da….

Av ren nysgjerrighet; hvordan mener du det evt skal løses med kvota?

• Cuti svarte på dette.

Dougie

Ville jo vært mulig å gi Reguilon noen minutter før. I EL feks 😉

Liker måten Ange så åpenlyst ødelegger karrierer på.

Madball Vi må nok øke kvaliteten på bredden også. Mulig det kommer litt av seg selv når unggutta får hår på brystet. Skal man virkelig leke med de store må man ha en som scorer 20+ hvert år i tillegg.

Kungreke Heldige de managerne som fikk ha Son og Kane i sin prime…

Cuti men da mener du førsteelleveren er bra nok?

• Cuti svarte på dette.