Kungreke sånn er det å være spurs-supporter. Tenker alltid det værste og får ofte rett😁

For de som lurer på hvor det blir av tabellkonkurranse-tabellen for årets sesong så kommer den til uka håper jeg!

Overtråkk på Ødegård 😳

• Cuti svarte på dette.

Arsenal uten både Ødegård og Rice.. Vi må sette alle kluter til i denne kampen.

Cuti
      Trist, får håpe det går seg til om 6-7 dager.

Overtråkk er vanskelig å vurdere da noen som ser stygge ut ikke alltid fører til større skader. Så er det vel slik at de som har tråkket over en del ganger før gjerne tar mindre skade av å gjøre det igjen (iallefall det jeg er blitt fortalt anekdotisk, men skal ikke garantere at det er sant). Kan ikke huske om Ødegaard har slitt med dette tidligere eller ikke?

Jeg blir veldig overrasket om han spiller mot oss. Måten det skjer på. Reaksjonen osv. Alt ligner alvorlig skade for meg, men som nevnt noen ganger går det fort over.

Jeg liker aldri skader, men ikke noe tvil om at hvis Ødegaard er ute styrker det våre muligheter. Arsenal har generelt ganske mange ute nå. Selv om både Jesus og Calafiori blir klare.

• Knut svarte på dette.

Solanke ryktes at kommer tilbake i trening denne uken og potensielt kan være klar for dyst på søndag.

Schism iallefall det jeg er blitt fortalt anekdotisk, men skal ikke garantere at det er sant

Uten at jeg noensinne var en toppidrettsutøver: Første gang var definitivt verst (1-2 måneder "ute", 2 uker på krykker). Neste gang var vesentlig bedre (et par uker, ingen krykker). Ifm alle påfølgende overtråkk er jeg stort sett i gang igjen med å løpe etter få dager, maks en uke.

Hverken Solanke eller VDV var å se på de siste klippene fra trening, men antar begge er i troppen til søndag.

Vet ikke hvor viktig det er at Solanke starter, men hadde vært gull å ha som innbytter.

Solanke må komme i gang fort som f. Kan ikke ha en sesong på sidelinja sånn som Richy hadde. Her må vi få valuta for pengene fort.

Match officials for the Spurs vs arsenal game

Referee: Jarred Gillett

Assistants: Darren Cann, James Mainwaring

Fourth official: Robert Jones

VAR: Stuart Attwell

Assistant VAR: Constantine Hatzidakis

Nå har jeg hørt at Arsenal har en så fantastisk bredde, men det diskuteres faktisk blant Arsenalfans at det er Nwaneri som skal erstatte han. En 17-åring som har spilt 14 minutter i PL så langt i karrieren.

Jeg tviler på at det skjer, men ikke vanskelig å se at deres benk blir særs tynn på søndag.

Sannsynlig lag nå er:

Raya
        White - Saliba - Gabriel - Timber
        Partey - Jorginho
        Saka - Havertz - Sterling
        Trossard

Mulig Jesus blir klar, men han kommer da etter å ha spilt 5 min i år.

På benken finner man av offensive spillere Martinelli og evt. Jesus. Tviler på at noen her inne har hørt om noen av de andre som havner der. Bakover er Zinchenko og Kiwior friske. Usikker på om noen andre folk har hørt om vil være klare.

Vil faktisk være litt krise om vi ikke vinner nå.

Schism Enig at dette er en kamp vi bør vinne mtp at Arsenal mangler midtbanen sin. Men har ingen good feeling, vi er for åpne bakover og i prinsippet er alt Arteta trenger å gjøre for å slå oss er å slå langt når vi mister ballen i 16 meters området deres.

Newcastle hadde også mange skader, og vi husker hvordan det gikk 😅

En kamp vi sannsynligvis hadde vunnet med VDV og Solanke.

Selvsagt ikke slik at vi bare slår Arsenal fordi noen er ute, men veldig mye bedre sjanse nå.