💪NLD💪.
Er veldig gira til denne kampen.Jeg har stor tro på sier, mye pga vi skaper mange sjanser og at vi har spillere tilbake.Så stor tro at jeg blir skuffet om vi ikke vinner.
Vi har nesten skadefri tropp.
Arsenal er kraftig svekket (Rice, Ødegaard, Jesus osv).Ser at Arteta prøver å seg på mindgames, vi får se det an med Ødegaard, vi må ta noen tester før kampen.
Dårlig mindgames for Ødegaard starter ikke, det er jeg sikker på.Det snakket om han er ute i mange kamper.Usikker om han når neste landskamp.
Vi må utnytte at Arsenal er så svekket, det forventer jeg.Ikke at dette blir lett, det sier seg selv.To nøkkelspiller på midtbanen er ute og det skal utnyttes.Vi må selvsagt se opp for Saka og Sterling, Arteta vet at vi står høyt med laget og mister vi ballen i ugunstig posisjon da er plutselig en dem igjennom.
Håper vi bruker litt sunn fornuft mtp på forsvarlinja våres, er det nødvendig å stå høyt hele veien.
Vi kommer nok til å gjøre, Ange snur ikke på det.
Midtbanen vår må være klar, stå opp ta styringen.Maddison må ta ansvar, vi trenger bevegelse fra spillerene våre slik det blir med åpent for Maddison.Holde tempoet oppe og komme rundt på kantene.Vi pleier normalt å ha spillere i boksen.
Vicario
Porro-Romero-VDV-Udogie
Sarr-Bentancur
Johnson-Maddison-Son
Solanke
Forsvaret sier seg selv, veldig bra at VDV er tilbake.
Sarr er bankers for øyeblikket, setter han sammen med Bentancur.Bissouma er vel ikke helt frisk.
Kjører Johnson fra start, han har fart og kan gå forbi backen.Synes han får mye ufortjent mye kritikk, synes han bare blir bedre å bedre.Gode innlegg, kommer selv inn i boksen.
Solanke er tilbake og da er det bare å starte med han.