"He is still very young and has come in from the other side of the world where the level of competition is nowhere near what he is going to face here," Ange outlined.
"We will just give him time to adapt. It helps that Sonny is here and kind of helps him around when he is at the club and outside the club. We are just trying to get him settled early and give him the chance to settle in. No real plan, we will just take it as it goes with him and see how he settles in."
Min-Hyeok Yang
Fått draktnummer 18.
Alt er bedre når folk hører på meg.
På benken fra start for QPR I dag. Har draktnummer 99. Måtte han bli en ny Gretzky
Yang på benken nå i kveld, kommer han innpå tro ? Hadde vært artig å se ham noen minutter, synes vi har en rekke spennende unggutter, så tross min fremskredne alder, ser jeg frem mot neste sesong og den derefter. er en tålmodig regnskapsfører ( som Davies, Knut )
Ser ut som han starter i kveld utfra lagoppstilling VGlive - V Sport 2 - skal se litt på den kampen
Nydelig assist til 3 målet - ser han har et "fotballhode" og god fart, mangler selvfølglig en del fysisk - lovende synes jeg
Kult om han blir en ny Son.
Hvorfor må han bli en ny Son? Lukter 7 kampers karantene lang vei
Har fulgt litt med på Yang, det som er mulig å få med seg. Lovende kar dette ! Generelt har vi mange unge lovende , så mitt håp er at ny manager ( for det blir nok det) kan bygge opp et lag med mange av disse unge, og så med litt tålmodighet kan det bli bra om 2-3 sesonger ?