11 dager senere

“He's a very bright player so I'm excited he's coming here and I'll try to help him as much as I can. But we just have to avoid putting too much pressure on him.”

Dette er viktig. Selv om vi er i deep shit skademessig så håper jeg ikke det påvirker hans situasjon negativt.

Tror ingen forventer at han skal gjøre noen forskjell. Kan han bidra med litt mer enn Werner så flott. Hvis ikke er det nok veldig få som vil “klage” på noe som helst enda.

Så ser jeg problemet han vil få hvis han ikke leverer - at han kun er kjøpt fordi han er fra Sør-Korea osv. Men tviler på at det blir en stor sak allerede denne sesongen omtrent uansett hva man måtte finne på å levere eller ikke levere.

Ange Postecoglou on Yang Min-hyeok:

“Yeah he has been in the building the last couple of days sort of having a good look around. Obviously we can't register him until January 1st so he won't train with us but I always feel it's good bringing them in before Christmas which allows them to settle in, especially off the field. That way by the time we get to register them in a couple of weeks they are already settled and can train fully. It's good to see him around. He has been doing some English lessons which is great, he's already sort of conversing and it's great to have him in the building.”

16 dager senere

"He is still very young and has come in from the other side of the world where the level of competition is nowhere near what he is going to face here," Ange outlined.

"We will just give him time to adapt. It helps that Sonny is here and kind of helps him around when he is at the club and outside the club. We are just trying to get him settled early and give him the chance to settle in. No real plan, we will just take it as it goes with him and see how he settles in."

5 dager senere
21 dager senere

Alt er bedre når folk hører på meg.

På benken fra start for QPR I dag. Har draktnummer 99. Måtte han bli en ny Gretzky

Knut Visste ikke at vi hadde lånt ut Son til qpr.

Yang på benken nå i kveld, kommer han innpå tro ? Hadde vært artig å se ham noen minutter, synes vi har en rekke spennende unggutter, så tross min fremskredne alder, ser jeg frem mot neste sesong og den derefter. er en tålmodig regnskapsfører ( som Davies, Knut )

10 dager senere

Ser ut som han starter i kveld utfra lagoppstilling VGlive - V Sport 2 - skal se litt på den kampen

Nydelig assist til 3 målet - ser han har et "fotballhode" og god fart, mangler selvfølglig en del fysisk - lovende synes jeg