Da ser denne ut til å være 100%
Litt usikker på skrivemåte Yang Min-Hyeok, Min-Hyuk Yang. Samma det.
Får håpe han blir noe i nærheten av Son.
Ellers er dette en mr t-shirt signering, trenger det også. Ekstreme mengder draktsalg til Asia.

John_chef Vi er det mest populære laget i Sør Korea, om det er mulig å opprettholde og videreføre det så gir det mening fra et forretningsperspektiv. Så får vi håpe spilleren er sånn tålelig god også. Har rimelig bra stats i ligaen tross ung alder.

Knut endret tittelen til Yang Min-Hyeok den .

Schism Chelsea eller City da.. Vel, et talent er han nok, skal bli spennende å se etter jul hva han har å komme med.

9 dager senere

Passer på guttungen sin så han skal være forberedt 😊
    Fint gjort da...👍

Burde begynt å lære Engelsk når han starta på skolen 😂

Mon tro om han har vært igjennom akademiet til Sons familie. Broren og faren driver vel et fotballakademi der til lands om jeg har forstått det riktig?

20 dager senere
    en måned senere

Future Spurs player 18-year-old winger, Yang Min Hyuk, who is set to join Tottenham in January, has just scored a goal against Pohang Steelers!!

The youngster now has 9 goals and 5 assists in the South Korean top flight in his first season in professional football.

2 måneder senere

Yang, 18, topped the voting for the Young Player of the Year honor in the K League 1, holding off Hwang Jae-won of Daegu FC and Hong Yun-sang of Pohang Steelers. Yang collected 115 out of 116 votes from the media, 11 out of 12 votes from the league's head coaches, and 10 out of 12 votes from team captains. Those voting totals were converted to 92.16 voting points.

Players who are 23 years old or younger with less than three years of professional experience are eligible for this award, and they must also have played at least half of the season to be nominated.

Yang took the league by storm from the get-go. While still in high school, Yang signed a semi-pro contract with Gangwon and became the youngest player to score a goal in the K League 1 in March, just before his 18th birthday. He led all freshmen with 12 goals and six assists while playing in all 38 matches.

Langskudd fra den ligaen der, men kan være noe litt spesielt denne karen. Blir interessant å se hva vi gjør med han.

Kan godt forhandle med klubben slik vi kan få han i Januar.Litt rykter om det allerede.

• Knut svarte på dette.

presley ifølge @Cuti sitt innlegg lenger opp:

He will join us in January 2025

Han kommer i midten av desember.