John_chef Da ser denne ut til å være 100% Litt usikker på skrivemåte Yang Min-Hyeok, Min-Hyuk Yang. Samma det. Får håpe han blir noe i nærheten av Son. Ellers er dette en mr t-shirt signering, trenger det også. Ekstreme mengder draktsalg til Asia.
Kungreke John_chef Vi er det mest populære laget i Sør Korea, om det er mulig å opprettholde og videreføre det så gir det mening fra et forretningsperspektiv. Så får vi håpe spilleren er sånn tålelig god også. Har rimelig bra stats i ligaen tross ung alder.
Kungreke Schism Chelsea eller City da.. Vel, et talent er han nok, skal bli spennende å se etter jul hva han har å komme med.
Knut Mon tro om han har vært igjennom akademiet til Sons familie. Broren og faren driver vel et fotballakademi der til lands om jeg har forstått det riktig?
Knut Future Spurs player 18-year-old winger, Yang Min Hyuk, who is set to join Tottenham in January, has just scored a goal against Pohang Steelers!! The youngster now has 9 goals and 5 assists in the South Korean top flight in his first season in professional football.