Er det å "henge ut enkeltspillere" når nesten hele laget nevnes - og hver og en av de som nevnes har prestert dårligere (ganske objektivt sett vil jeg påstå) enn før jul?
De hederlige unntakene som har hatt en positiv kurve er Johnson og Werner (som ikke var her før jul). I tillegg kan man nok argumentere for at MVDV, Vicario, Højbjerg, Lo Celso, Royal og Romero spiller noenlunde like bra / evt kun marginalt dårligere nå sammenlignet med før jul. Resten synes, ihvertfall jeg personlig, at er dårligere nå sammenlignet med i høst - i større eller mindre grad (EDIT: dette inkluderer ikke spillere som Davies, Skipp, Richy og Gil - da de i liten grad har spilt den siste tiden og det er vanskelig å avgjøre hvor de ligger formmessig).
At ting nesten systematisk går dårligere tyder kanskje på at det ikke er spillerne sin feil? Er det manager / managerteamet sin feil? Er det motstanderne som har funnet ut av oss? Har vi blitt slitne over tid pga spillestilen? Er det skadene før jul / mangel på kontinuitet? Er det "normale endringssmerter"? Aner ikke...
Har jeg gitt opp Anges prosjekt av den grunn? Absolutt ikke, man så jo hvordan det svingte for feks Ars* lenge under Arteta. Når det er sagt så hadde det vært fint som supporter å se tegn på at ting går riktig vei enten prestasjonsmessig eller resultatmessig (gjerne begge deler). Akkurat nå går det stort sett motsatt vei på begge fronter, dessverre.