Utrolig skuffende i går, vi var ikke i nærheten av Newcastle.Vi hang ikke med, de vant fult fortjent og det kunne vunnet mer.Det er for mange spillere som ikke er i nærheten av å levere.Ingen spillere som får godkjent, ja uten om Vicario.
Dette har vi sett en god stund nå, det er spillere som ikke evner/orker/motiverte nok til yte maks innsats når det blir tøft/tungt.Spillere blir passive, tar ikke ansvar.I går hadde vi sjansen å få en luke til Villa, men det ble for tøft og da melder spillere seg ut.
I sommer må vi kvitte oss med spillere som ikke evner å yte maks under tøffe kamper.De håper helle at andre skal gjøre det, slik at de slipper.De har ikke den evnen i seg, de gjemmer seg bak andre.
Jeg trodde Son som spiss skulle være et godt valg, men det ble skivebom.Vi spilte ikke slik jeg trodde vi kom til gjøre.Jeg håpet at han og våre vinger skulle utnytte rommet som kom, men det var null tempo over hele linja.
Når vi spilte slik som gjorde, hvorfor gjorde ikke Ange noe med det?
Son ble spist opp av to store midtstoppere.Kunne prøvd med Kulusevski som spiss, det kunne fungert, han sterk og tung.Kunne gått i dueller med Newcastle sine midtstoppere.
Dette er sesong der vi må lære, men Ange må også lære.Jeg har full tro på han, men han må forstå han er ikke i Skottland eller Japan lengre.Han må han plan b og c.
Han må også bruke de spillerene han har tilgjengelig, han må rotere mer på laget.Nå ble Porro skadet.Det er stor sjans at Royal kommer spille noen kamper.Han har ikke spilt på evigheter, hvorfor får han ikke noen litt spilletid av og til.Royal er ikke den eneste i den båten.Dette er 100% Ange sin skyld.
PL er den tøffeste ligaen, her kan alle slå alle.Her får du ikke noe gratis, nytter ikke spille med 80-90% innsats og tro det ordner seg.