Greit at Cuti mener BJ er den neste Ginola/Bale-hybriden, men la oss ikke overdrive her. Ikke Kulusevski sin feil at Son ikke setter den i første. Og hvorfor ingen kritikk av BJ sin bom? Hadde Kulusevski bommet de to hadde man blitt hysterisk.
Det forandrer ikke at Kulusevski er svak om dagen (noe av det han nå gjør er så borti natta svakt - helt uforklarlig). Og på ingen måte umulig at han må konkurrere mer med Maddison enn å spille ving. Forøvrig er Maddison foruten den ene pasningen til Romero vært svak etter skaden også.
Så er det jo trivelig at BJ har stått frem som et reelt alternativ. At vi har konkurranse (som da betyr for noen at alle andre må selges).
Hva gjelder BJ gjelder det å bygge på gode opplevelser. Så om han bør starte eller fortsette å komme inn vet jeg ikke (enig med Dougie at hans stil enn så lenge passer bedre mot litt møre forsvarere). At han er bedre enn Kulusevski om dagen er det ikke tvil om, men fort Richarlison han konkurrerer med til neste kamp.
La oss håpe Bentancur kan gjøre litt som BJ ovenfor Bissouma. Det Bissouma gjør før 1-0 så tidlig i kampen er 100x verre enn noe Kulusevski gjorde. At han blir rundet kan skje, men måten det skjer på kan ikke skje. Hva som er feil der vet jeg ikke. Igjen ikke noe tvil om talentet, men hva enn det er så er han er betydelig problem for oss nå. Så har man et håp om at noe skal skje siden han alltid spiller. Aldri i verden at han nå på kort sikt er bedre enn Højbjerg. Tipper dette er et slags «amerikansk uttak» for han. Højbjerg skal ut uansett så Ange trenger ikke se mer. Tipper han er usikker på Bissouma (som jeg er).