Langt ifra vår beste kamp, men vi vinner fortjent.
Målet til Luton, der er vi passive.Skremmende å se, ikke rart vi slipper inn mål i nesten hver eneste kamp.
Her han Ange en stor jobb foran seg.
Vi er for passive, lite bevegelse og lavt tempo.Spesielt i første omgang, ble bedre i andre, men det skulle bare mangle.
Spillerene må tar mer ansvar, ikke bli stående å se på.Skal vi komme ut i Europa så kan vi ikke spille slik vi gjorde i dag.
Forsto ikke alle byttene til Ange i denne kampen.Tar ut Maddison og Sarr, setter innpå Lo Celso og Bentancur.
Venter til 84 min før Richarlison kommer inn, da er det fortsatt 1-1.
Bra bytte med kulu og Johnson.Har sagt det før, Johnson kommer til å bli en kanon spiller for oss.
- Dragusin så usikker ut.Gjør noen feil og hadde litt flaks at han ikke mistet ballen i farlig posisjon.Leser han trener ekstra og det er bra.Han må opp to hakk og det vet han selv.Bra han får fullføre kampen.
- Får vondt av Bissouma, han har falt voldsomt og det ser ut som han ikke kommer tilbake til nivået vi så i starten av sesongen.Elendig på målet til Luton.Har vært svak lenge nå, lukter salg til sommeren.
- Er det bare meg eller er Werner en lat spiller.Jobber ikke mye defensivt, jogging tilbake.Offensivt da springer han, men så stopper opp når vi mister ballen.Håper ikke vi kjøper han i sommer.
- Johnson er veldig bra, kjempe innhopp.Han fått den selvtilliten jeg har håpet på.Når han utfordrer han hele veien, går på løp.
- Højbjerg kommer helt på slutten og gjør en god jobb.Slik han spiller for tiden så bør han være lenger fremme i køen.
Vi vant og tok 3 veldig viktige poeng, men vi heve oss om vi skal ha sjans 4 plass.Skal ikke mye til så er vi på 6 plass.
Når venter West Ham borte på Tirsdag og alle vet at det blir en tøff kamp.Det er alltid mot WH.