Kan ikke Maddison spille må Lo Celso inn etter mitt syn. Helt meningsløst å beholde han hvis han ikke skal spille denne basert på at Maddison er skadet.
For meg så det ut som Maddison var skuffet over å bli byttet ut så usikker på hvor ille det var? Så kan det jo hende at selv om det var tilfellet at denne kjennes mer i dag. Vanligvis når folk blir skadet på den måten så er det noe som har en viss alvorlighetsgrad, men umulig å være sikker.
Bentancur er perfekt å sette inn. En spiller som kan forandre kamper hvis vi jager mål og en kar som kan sikre en seier hvis vi leder.
Højbjerg elsker kamper slik som mot Chelsea så betyr ikke at han bør spille denne, men er han noe dårligere enn Bissouma per nå? Ikke så sikker - og selv om noen av gestene til Højbjerg når han ber alle roe ned i tide og utide er litt merkelig - så er han en spiller jeg gjerne ser på banen etter gårsdagen.
La oss håpe at Wolverhampton per nå er akkurat dårlige nok til at vi kan vinne. Dette tror jeg blir fullstendig cowboy hvor vi vil stå høyt med et forsvar som egentlig ikke er i stand til å stå høyt. Vi bør fortsatt være ganske potente fremover og Wolverhampton uten Neto er ikke et lag som normalt vil bøtte inn mål mot noen. Unngår vi at Wolverhampton får noen billige mål gjennom å bare løpe igjennom så har vi en fair sjanse til 3 poeng selv uten 3 av de bak og Maddison.