Spent på hvem som er tilgjengelig.Nå må vi bruke de vi har, vi kan ikke gjøre noe med som har skjedd.

Vi hyllet Ange sin innstilling mot Chelsea, vi la oss ikke bakpå, men fortsatte det høye presset.Var ikke mye som skilte tap fra poeng i den kampen, hadde vi greid 1 poeng så hadde Ange blitt hyllet herfra til himmelen.
En ting som jeg kom etterpå, har han ikke noe plan b?
Skal vi presse høyt uansett hva som skjer?

Nå er det borte mot Wolves, er Neto ute med skade for dem?
Hvis det stemmer så er det gode nyheter, det passer oss veldig godt.
Vi kommer til spille vår stil slik vi gjort til nå, selv med om vi mangler mange spillere som kommer ikke Ange til forandre noen ting.
Håper spillerene er klare for nye 90, brukte nok mye krefter sist kamp.

Ta ut laget mtp skadelisten blir uforandret:
Vicario
Porro-Dier-Phillips-Royal
Sarr-Bissouma
Kulu-Bentancur-Johnson
Son

Kjører Bentancur fram, han det beste alternative vi har i den posisjonen etter Maddison.
Mulig Bissouma kan være et alternativ.
Lo Celso har jeg gitt opp, har vel knapt fått minutter denne sesongen.Trodde han ville komme mer frem under Ange, men det har ikke skjedd.

Usikker på hvor god Phillips er, hodestyrke, passninger, fart osv.Men vi kjøpte han for en grunn og da får han sjansen nå.

what a difference a day makes, husker jeg en ved navn Jamie Cullum sang.
Kunne ikke vært mere riktig i forhold til Chelsea kampen. Først med tilnærmet full tropp, så etter med skader og suspensjoner. Snakker om å måtte brette opp ermene her. Dette blir tøft og ulidelig spennende.🦾

Happy days.

Skal sies at timingen her er av de mindre dårlige selv om det opplagt er dårlige nyheter.

Dorrington, Santiago og Veliz på benken? Rimelig tynt med førstelagsspillere som verken er skadet eller i karantene 😣

Edit: Davies er kanskje ikke helt sikker heller??

Edit2: Forsåvidt Phillips på benken også i tillegg til de over, men noe mindre overraskende siden han ble "kalt opp" til førstelaget tidlig i uken. Eller kan Ange evt finne på å starte ham?!

Knut

Tynt er det, men synes ikke man skal overdrive. Liverpool hadde forrige helg Doak og Quensah på benken.

Vi diskuterte for noen dager siden om Skipp skulle være med i troppen mot Chelsea eller ikke. Da blir det retoriske spørsmålet hvor mange bedre spillere enn Skipp ønsker man å ha ute av troppen ved normalt antall skader og karantener før det fører til problemer i troppen?

Den chelsea-kampen kan dessverre vise seg å være ganske sesong-ødeleggende. Jeg tror jeg ønsker meg denne elleveren i morgen:

Vicario
    Porro - Dier - Højbjerg/Phillips - Emerson
    Sarr - Bissouma - Bentancur
    Kulu - Son - Johnson

Ange vil sikkert stå med samme høye linje, og da mener jeg fart i backrekka er alfa og omega. Det betyr at Dier og Davies som stoppere blir for tregt. Den av Højbjerg og Phillips som har størst fart bør få plassen. Evt om man flytter Emerson inn som stopper eller gir han et særskilt ansvar for å dekke bakrom.

Minner om den gangen Pochettino var god. Ingen hjemmebane? Null stress. Konkurrenter som brukte mer penger? Null stress osv.

Måtte det vare.

Tror forøvrig Ange er krystallklar internt til Levy og co. hvordan han vil ha det. Så tror ikke han bare godtar ting, men utad og mot spillergruppen er dette opplagt riktig innstilling. Tipper de som kommer inn i dag vil stille med ekstrem motivasjon og selvtillit. Så får man se om det er nok.

Liker attituden, helt klart.

Samtidig nevner han enda en gang det at han mistet ligaens beste spiller dagen før seriestart. Tenker det er greit han holder Levy og gutta på bakrommet på tå hev.

Det er et objektivt faktum. Og de pengene virker til å ha blitt brukt særs godt av Ange og co. Ikke et problem for noen tror jeg.

Er flere som har havnet litt på sidelinjen bokstavelig talt som har alle muligheter til å komme seg inn i varmen her. Forventer innsats. Så får resultatet bli som det blir.

Knut

Fare for at vi ikke finner noe flyt. Og som mot Chelsea kan vi risikere at folk er overtente. Men enig - får bli som det blir. Og uansett har vi en OK sjanse til å slå Wolverhampton. De mangler også sin suverent beste spiller.

• Knut svarte på dette.

En mye mer real tilnærming i forhold til å skape en god atmosfære i et prestasjonsmiljø, og en markant oppgradering fra Mou og Conte.

Ta dritten internt, vær lojal mot klubb og spillere utad.
        Framstår som en gjennomført bra fyr, harmonerer med tilbakemeldingene fra Celtic.

Schism Av "de nye" som potensielt finner veien til laget regner jeg med at Dier og Davies klarer å begrense overtenningen. Lo Celso/Bentancur også antakelig. Phillips ikke godt å si om han starter, kjenner ham ikke. Og øvrige "nye" vil vel stort sett sitte på benken.

Emerson og Porro kanskje mest utsatte?

Knut

Overtenning betyr ikke alltid at man blir Romero, men man kan merkelig nok bli passiv av det også. Opplevd det selv.

En kunst å holde et lag i riktig «sone» hva gjelder tenning. Ange klarte opplagt ikke å få til riktig balanse der mot Chelsea. Uten at det er noen stor kritikk ettersom det er et nytt lag for han og man må lære å kjenne hverandre for å evt justere den slags. Ferguson og Mourinho var ekstreme der.

Dette har jeg ikke greie på. Har aldri hatt overtrening under mine mange år som fotballspiller...

Højbjerg inn for Maddison. Fire unggutter på benken. Donley ble valgt over Santiago.

Da blir det et gjensyn med den dødelige duoen Dier og Davies da.

Kjenner det er veldig greit det skjer mot et Wolves uten sin farligste spiller og ikke et bedre lag.