Wolves (14) - Tottenham Hotspur (2)

Turnering: Premier League
Når: 11. november 2023 kl 13:30
Stadion: Molineux
Dommer: Tim Robinson
TV: Viaplay, TV3+

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro Dier Davies Emerson
Sarr Bissouma Lo Celso
Kulusevski Son Johnson

Innbyttere: Forster, Phillips, Dorrington?, Skipp, Højbjerg, Bentancur, Santiago?, Gil, Veliz
Skadet: Perisic, Van de Ven, Whiteman, Solomon, Sessegnon, Richarlison, Maddison
Suspendert: Romero, Udogie

Motspiller å se opp for: Hwang Hee-chan
Forventet resultat: 2 - 2 (Son x2)

Arkiv med Wolves mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse (oppdatert t.o.m. PL runde 11, 1 kamp i Ligacupen samt endelig resultat i Ligacupen)

#Tottenham #Wolves #WolvesTottenham #Wolverhampton

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Her er det bare å be til høyere makter om at a) nykomponert forsvar vil fungere og b) at Maddison sin skade ikke er alvorlig slik at han kan spille.

Litt usikker på hvem som er best egnet til å spille dersom Maddison ikke kan spille. Bentancur tåler kanskje ikke en hel kamp enda?

Knut Bentancur tåler kanskje ikke en hel kamp enda?

La ham spille så lenge han holder. Han har nok trent enormt mye fysisk trening siste halvåret.

Enig med @Cuti ang Betancur, la han spille så lenge han klarer, så kan heller Lo Celso gjøre en jobb om han er klar?

Ikke veldig skeptisk til Davies, Dier, Royal og Porro som enkeltspillere, men alle fire sammen? Det synes jeg er litt skummelt... Kanskje vi alle sammen skal be til høyere makter om at Ange har oppdaget en ny Ledley King på våre aldersbestemte lag?

Om vi fortsetter med taktikken vi har åpnet sesongen med tror jeg vi har gode muligheter framover også. Å sette linja på midtbanen vil kanskje være lurt, da vi flytter evt feil/tabber høyere i banen, og Royal/Porro/Sarr får bedre tid/distanse til å «løpe dem opp».

Har vi noen dato for returen til Sessegnpn? Kunne akkurat nå tenkt meg farten og offerviljen til Royal på stopperplass...

Ønsker Rocharlison inn for Johnson da jeg synes han er bedre til å holde ball høyere i banen.

Kan ikke Maddison spille må Lo Celso inn etter mitt syn. Helt meningsløst å beholde han hvis han ikke skal spille denne basert på at Maddison er skadet.

For meg så det ut som Maddison var skuffet over å bli byttet ut så usikker på hvor ille det var? Så kan det jo hende at selv om det var tilfellet at denne kjennes mer i dag. Vanligvis når folk blir skadet på den måten så er det noe som har en viss alvorlighetsgrad, men umulig å være sikker.

Bentancur er perfekt å sette inn. En spiller som kan forandre kamper hvis vi jager mål og en kar som kan sikre en seier hvis vi leder.

Højbjerg elsker kamper slik som mot Chelsea så betyr ikke at han bør spille denne, men er han noe dårligere enn Bissouma per nå? Ikke så sikker - og selv om noen av gestene til Højbjerg når han ber alle roe ned i tide og utide er litt merkelig - så er han en spiller jeg gjerne ser på banen etter gårsdagen.

La oss håpe at Wolverhampton per nå er akkurat dårlige nok til at vi kan vinne. Dette tror jeg blir fullstendig cowboy hvor vi vil stå høyt med et forsvar som egentlig ikke er i stand til å stå høyt. Vi bør fortsatt være ganske potente fremover og Wolverhampton uten Neto er ikke et lag som normalt vil bøtte inn mål mot noen. Unngår vi at Wolverhampton får noen billige mål gjennom å bare løpe igjennom så har vi en fair sjanse til 3 poeng selv uten 3 av de bak og Maddison.

Schism Godt poeng angående Betancur og Lo Celso. Lo Celso kan jo få en real opptur dersom han «MÅ» starte og spille et par-tre hele kamper.

Angående Højbjerg og Bissouma, ønsker jeg heller Bissouma når vi skal dominere mot Wolves, men det kan godt være at Højbjerg kan gjøre en jobb som stopper, våre alternativer tatt i betraktning. Ikke sterk uenig med deg her da, kanskje litt hipp som happ for øyeblikket.

Angående linja; hadde vi hadde et forsvar som ikke var så «error prone», kunne jeg vært enig i å sette linja lavere. Men med det Dier og Davies har vist rundt eget felt de siste årene, stoler jeg mer på at Porro/Royal/Sarr løper opp de som måtte komme gjennom. I tillegg har vi en meget kompetent «keeper-sweeper». Tror vi er best når fokuset er å vinne ballen høyt i banen.

Mulig det ble misforstått? Jeg mener egentlig ikke at man nødvendigvis skal sette linja lavere (det vil medføre sine egne problemer), men at når vi med 99% sikkerhet vil stå høyt igjen så blir det sannsynligvis kaos. Det vil overraske meg stort om ikke Wolverhampton ikke skårer mål i denne kampen - samtidig som vi bør ha gode sjanser til å skåre både 3 og 4.

Dersom Maddison er skada tipper jeg følgende lag:
      Vicario
      Porro Dier Davies Emerson
      Bissouma
      Sarr Højbjerg
      Kulu Son Johnson

Men håper på:
      Porro Højbjerg Dier Emerson
      Bissouma
      Sarr Lo Celso

Dougie

Ville vært veldig Conte det første laget.

Tror Ange går for noe mer offensivt. Og enig med deg at lag 2 ser mye bedre ut med tanke på motstand og hva vi prøver å få til.

Tror fort Bentancur er aktuell som stopper også jeg.

Umiddelbart ville jeg tenkt at Højbjerg eller Skipp begge er mer egnet i den posisjonen?

Hvorfor? Bentancur har steget og er god i lufta. Skipp har ingen av delene. Da er nok Højbjerg nærmere.

Skipp kan jeg ikke se som stopper, men heller Højbjerg enn Bentancur der. Delvis pga at Bentancur har større verdi på midten.

Enig dansken er mest nærliggende. Men den fysiske formen til benta kan jo tale for han, da det ikke kreves samme o2 for 90min på stopperplass. Skipp tror jeg er en dårlig idé

Ginola14

Ryke på en Østigård i 83min? 😉

Bentancur trenger ikke starte - og definitivt ikke spille hele kampen hvis han gjør det på midten. Derimot bør den som starter som stopper stå der hele kampen.

Jeg vet ikke hva som skjer på trening osv., men håper vel egentlig på Emerson - Dier - Phillips - Porro. Og gjerne Højbjerg på midten for Bissouma. Bissouma er ikke den samme som han var de første kampene (vår beste i den perioden) og jeg liker som sagt tanken på å ha Højbjerg der ute når vi er litt med ryggen mot veggen. Hvis Philips er for stor sjanse å ta hadde jeg satt Højbjerg der. Litt tøft mot Davies, men.... Davies kan selvsagt da gå på backen og Emerson sentralt.

Mulig vi trenger Bentancur lengre fremme. Hvis Maddison og Richy er ute

Richarlison er vel argument for det motsatte? 😉

Antar BJ starter uansett. Og for Maddison vil det overraske meg mye om Bentancur tar den plassen foran Lo Celso. Dvs - Lo Celso skal jo holde seg skadefri.

Hvis vi har litt shaky forsvar, kan det tenkes at Bentancur blir prioritert over Lo Celso, men er vel litt 50/50

Normalt ikke uenig, men virker ikke som Ange tenker slik.

Og Lo Celso er på ingen måte dårlig defensivt når han er i slag. For PSG spilte han jo en del DM (selv om det etter sigende ikke var en fabelaktig suksess).