Jeg er spent og er nervøs til denne kampen.Litt rart kanskje mtp på godt vi spiller.
Det pga Arsenal ser veldig sterke ut, etter kjøpene i sommer så går de for å vinne PL og de har faktisk en god sjans på å greie det.
Har gjort gode kjøp og laget ser veldig samspilte ut.Nå slo de PSV 4-0, det er sterkt.Trist å si det, men de har virkelig noen på gang.Ødegaard må vi stoppe, han får ofte dominere kampene, mye pga de to ved siden av han som gir han rom.
Vi har også noe på gang.Vi er alle imponert over det Ange har fått til på så kort tid.
Vi reiser/går en tur over til våre naboer og skal hente poeng.Det blir ikke lett, men vi har mye selvtillit for tiden som hvem vet.
Alle lagdeler er viktige, men midtbanen blir en nøkkel her.Vi kan ikke la Ødegaard og Co styre, vi har sett hvordan det han gått før.Her må det virkelig kjempes.Tenkte muligens Højbjerg kunne gjort det bra i denne kampen, men er det nok best å kjøre de samme tre (Sarr, Bissouma & Maddison), ingen grunn til å bytte dem ut.
Spiss plassen er jeg veldig usikker på.Skal vi har Richarlison på topp som kan krige eller Son som er mer teknisk og mer målfarlig?
Richarlison fikk er løft sist kamp, men er han mentalt klar for starte en slik kamp?
Jeg går for dette laget:
Vicario
Royal-Romero-VDV-Udogie
Sarr-Bissouma
Kulu-Maddison-Soloman
Son
Kjøre Son som spiss, han er bedre til å komme i scoring posisjon.
Soloman på kanten.Richarlison trenger nok litt mer tid og han kan være litt varm i hodet i slike kamper.Starter han, så gjør Arsenal alt de kan for å vippe han av pinnen.
Høyre backen er også utfordrende.
Porro er rask, men litt svak defensivt, bedre offensivt.
Royal er bedre defensivt, men har ikke hurtigheten til Porro, svakere offensivt.Går for Royal pga han er god mot sterke lag/spillere.Han er bedre defensivt (en mot en), roligere og bedre til å posisjonere seg.
Solomon på kanten, rask spiller og god teknikk.Vi har ikke så mange alternativer der.
Vurderte Johnson, men har vel best på høyre siden.