Nja vil jeg si. Spiller Arsenal som mot Everton slår vi de 5 av 10 eller noe. Og taper knapt en eneste en. Synes ikke Arsenal har vært noe lengre fremme enn oss så langt.
Vi har også fordelen av ei hel uke, mens de har spilt CL.
Kan gå alle veier. Hadde vi spilt på nøytral grunn ville jeg sagt 1/3 sjanse for seier, uavgjort og tap.
Ettersom Arsenal har hjemme gir jeg de en fordel. De vil før eller senere finne et høyere nivå utover sesongen.
Tror mye blir avgjort av hvordan kampen setter seg med tanke på spenningsnivå. Klarer vi å ri av stormen fra start tror jeg vi har gode muligheter til å vinne. Men selv om vi har stort sett vært veldig solide defensivt i år så stoler jeg ikke helt på oss der. Usikker på om vi klarer å forsvare oss hvis Arsenal klarer å spille hurtig og presist fra start. Porro er et usikkerhetsmoment. Bissouma er ikke Makelele defensivt. Vi kommer til å prøve og spille oss ut mot et mye bedre lag enn vi har prøvd så langt osv.
Hvis det roer seg og det står 0-0 godt ut i første så tror jeg faktisk vi er et bedre lag. Spesielt hvis Martinelli er ute (han har uansett ikke vært som i fjor så langt). Bredden til Arsenal fremover er ikke fabelaktig. Dessverre ble vår også dårligere uten Perisic, men tror vi vil ha mer å by på der med BJ og Richarlison på slutten. På midten vil Arsenal ha Jorginho og Havertz på benken tenker jeg. Solide navn, men ikke nødvendigvis bedre enn hva vi har.
Så utover andre uten midtukekamp blir jeg skuffet hvis vi ikke tar over.
Blir morsomt. Vi kan ikke spille som mot Fulham eller SU, men alt annet tror jeg holder til å gjøre denne spennende i det minste.