Den positive viben som er i laget og klubben nå skal ikke undervurderes. Samtidig er vel Ars*nal i en form for flyt de også. Rir vi av stormen første 20 har jeg trua på seier. COYS. Gleder meg!
PL: Ars*nal - Tottenham | 24. september 2023
Paul Merson.
Gjesp. Merson sier alltid det samme. Og det vil si at han også en gang innimellom får rett.
Får se om vi havner på nedre halvdel som han spådde.... hakket bedre enn Garth Crooks dog.
Schism hakket bedre enn Garth Crooks dog.
Hva mente han?
- Redigert
I rekken av tidligere spillere som absolutt skal gjøre seg til i media (på vår bekostning):
Går sikkert an å argumentere for at relativt mange skal være fra Ars*, men å velge kun Ars-spillere er bare tull.
Sånn generelt som "pundit". Merson og Crooks er rimelig langt nede. Omtrent null analystisk kapasitet.
Ikke så veldig spennende med "combined" synes jeg. Kan gi en pekepinn noen ganger, men.....
Det mest interessante nå mellom de to lagene er vel hvor jevne de er (klarer ikke å se noe posisjon hvor det ene laget er opplagt mye bedre enn det andre - må nesten være Martinelli vs. Solomon hvor Arsenal vinner klart, men hvem vet hvor god Solomon faktisk er og nå skal vel ikke Martinelli spille heller tenker jeg). Veldig mye er etter mitt syn hipp som happ. Så får vi se hvilket lag som er best på søndag.
- Redigert
Som noen var inne på over her så er det aller viktigste innsats og guts.
Selvfølgelig, om det først blir slik at vi taper så er det greit å unngå for store siffer. Litt spent på hvordan Ange håndterer en kamp hvor vi evt ikke skulle henge med i det hele tatt.
Cristian Romero has warned Arsenal that Tottenham will be treating the North London Derby like a final this weekend.
Dette er ihvertfall lovende om ikke det betyr at han får full overtenning
Knut Cristian Romero has warned Arsenal that Tottenham will be treating the North London Derby like a final this weekend.
Dette er ihvertfall lovende om ikke det betyr at han får full overtenning
Akkurat Romero har vist at han takler å spille store finaler.
Men på generelt grunnlag håper jeg Tottenham ikke spiller som de gjør i finaler på søndag
Team news før kampen. Ingen store nyheter foruten Perisic.
- Redigert
Knut Timmy Sherwood m/flere slenger seg på ift at ingen av våre hadde kommet inn i Ars*-laget
Fy faen så deilig det hadde vært å gruse Analene på søndag. Tror ikke dett er mindre motiverende for gutta
Hvis vi først skal gjøre den øvelsen?
Ramsdale
White Romero Gabriel Zinchenko
Bissouma
Maddison Rice
Saka Son Martinelli
Tipper både Udogie og Vicario er på laget til motsatt oppgjør.
Glemte visst Martin (15)
Han danker nok ut Maddison, men det er close.