Kungreke
2024 Touch (så ipad).
Avsluttet nettopp 29/30 hvis jeg ikke husker feil. Ikke spilt så mye i det siste. Sabla bra lag, men Guardiola tok over Arsenal og var helt hinsides i ligaen. Lå to poeng bak før siste serierunde. Tok ledelsen - så da var jeg vinner i noen minutter. Arsenal spilte hjemme mot Chelsea (Chelsea lå på 4.). Dessverre vinner de den kampen 1-0 så jeg ender opp på andre.
Veldig merkelig sesong. Startet helt håpløst dårlig med noen helt absurde tap. Kunne vinne xG 4.0-0.5 og allikevel tape 2-0. Fikk opp farten utover i sesongen, men akkurat ikke nok til å vinne. Knuste Arsenal 3-0 i nest siste kamp i ligaen, men....
Vant CL på nytt. Slo Arsenal på straffer i finalen etter skadedrama. Vant Klubb-VM også etter seier mot Arsenal.
Sliter med å få solgt spillere nå. Kulusevski som aldri spiller lengre nekter å dra. Har et par andre også som jeg trenger å få solgt for å få nye midler inn. Litt håpløst. Bygget om stadion til 76k og har sabla mye penger, men disse tar lang tid å få tilgjengelige dessverre.
Må ha ny spiss da Højlund kun skårer 12-15 mål for det laget som produserer suverent mest i ligaen. Sliter også litt på keeperplass da Jørgensen ble solgt til RM og talentet jeg ville ha fra Frankrike ikke gikk finansielt. Måtte kjøpe Turbin - som er OK, men ikke strålende (riktignok helt fabelaktig på straffer som har gitt meg to titler).
Er vel nådd punktet hvor FM blir litt kjedelig. Er litt for enkelt. Jeg har bygget dette laget litt med venstrehånd, men er jo uansett klart best.
Morsomste nå er å få Moore igang. Skåret hattrick i kvartfinalen i CL. Putta også i semi'n. Prøvd å få Vuskovic og Phillips til å bli noe også, men virker ikke som det går. Vuskovic er helt OK som backup, men ikke gull. Kunne trengt litt mer penger for å oppgradere Romero. Han er bra, men ikke verdensklasse.
Blir vel en sesong til for å vinne ligaen. Så får man se. Hun hjemme er ikke imponert over at jeg bruker tid på dette 😂