Andreas Kungreke Åjoda. Har en ligatittel, en EL og en FA cup under beltet. Fikk semifinale i CL i fjord men rauk mot Real Madrid der.
Kungreke Er i 2027 nå. Vant ligaen, fa cupen og champions league med Wolves. Litt av et 150 års jubileum. 😂
Kungreke 2032, invincible sesong, ikke bare i liga men i samtlige turneringer. Signert Bellingham gratis. Vinicius Junior vært i klubben i tre sesonger. Dobbel dekning i alle ledd. Ny stadion på vei neste sesong.
gazza79 FM er fett, problemet mitt er bare at det tar så sjukt lang tid med en sesong. Jeg likte da det var CM og en sesong var ca 8 timer
Kungreke gazza79 Sant nok, går ganske kjapt for meg men nå jar jeg en over snittet pc. Om man skal spille det på f. Eks. "Mannen i gata" laptop med decent størrelse database går det treigt.
Schism Lenge siden jeg har spilt fullversjonen så ikke sikker på hvordan den ser ut, men synes iPad-versjonen sist jeg spilte var sånn passe “kompleks”. Og går ganske raskt unna hvis man ønsker å spille kjapt.
Kungreke Schism Full versjon er drøyt kompleks nå. Men om du tjener nok penger kan du ansette nok dyktige folk så du stort sett bare trykker på neste og auto 😆 Solgte just en scout til real Madrid for 15 mill pund 🙃