Bestemte meg for å teste ut 24-versjonen med en Spurs challenge. Premisset er enkelt; tar over sommeren 2024 med samme tropp og utgangspunkt som i virkeligheten (EL, samme tropp etc).
Prøver å holde taktikken forholdsvis lik Ange, men med et par justeringer. Grunnprinsippene (høyt og aggressivt press, spille seg ut bakfra og hurtige overganger) er det samme, men er nok en noe mindre eventyrlysten og mer pragmatisk tilnærming. Venstresiden er forandra litt på for å få det beste ut av Son. Her opererer backen (Udogie) i en mer tradisjonell vingbackrolle - slik at Son kan utnytte rom nærmere mål. Bytter også om de to på midten slik at den mer "konservative" (Sarr) kan dekke rommene Udogie etterlater seg.
Realistisk nok har jeg ingen midler å bruke, så her må det selges rubbel og bit. Har intet mindre enn 13 mann på transferlista, så får vi se om jeg klarer å gjøre en bedre jobb enn Levy. Målene er, som i virkeligheten, en dm og en angriper - i tillegg til en atletisk back som kan bekle begge sidene.