Ange Postecoglou
- Redigert
For meg virker det som at vi trenger en dønn solid assistent manager. En med erfaring som vet hvordan ting skal organiseres defensivt om vi skal lykkes. Det er jo litt komisk egentlig men om Ange hadde hatt en type ung Mourinho i teamet så hadde vi vært tilnærmet uslåelige Få inn Jan Verthongen
Så en stat på twitter om at Ange har 12-5-14 siste 31 kampene (siden oktober i fjor).
Er redd Ange har malt seg opp i et hjørne. Han spiller ihvertfall høyt og lykkes han med det er det enormt imponerende
- Redigert
Tror Ange er ferdig før jul om han ikke får resultater i de fem neste kampene. Liker fyren og at han har prinsipper, men liker ikke at han ser ut til å ikke lære. Det er de samme feilene hver gang og angrepsspillet funker ikke.minner om Bielsa i Leeds før slutten.
Ikke enig i det, men at ting er litt «uvisst» nå er jeg enig i. Når ting faller fra hverandre i «moderne» fotball skjer det gjerne raskt.
Jeg tror vi kommer til å bli gode. Egentlig synes jeg vi er ganske gode. Men om Ange er mannen som kan gjøre at vi kan kjempe om titler har jeg vært usikker til lenge.
Må nesten dømme ham basert på hans egne uttalelser. I følge Ange skal vi være med å kjempe om tittelen i år, der er vi allerede hektet av og sånn sett er sesongen allerede en fiasko ut i fra hans egne ambisjoner. Synes de utspillene hans er direkte tåpelige når det kommer til dette, alle skjønner at vi er langt unna å være noen tittelkandidat i år.
Kungreke Han har vel sagt titler? Som i å vinne noe, ikke nødvendigvis PL.
Uansett litt tidlig å avskrive en god sesong, men at vi skulle gå til topps i PL i år var det vel ingen som trodde.
Vil tippe Ange er noe frustrert når han ser at alt bortsett fra å putte ballen i mål er sånn rimelig på plass.
Mulig dette er en del av planen - tape ligaen tidlig slik at han kan satse fullt på cupene?
Jeg har ikke noe imot at man har selvtillit og arroganse. Men man setter seg opp for å kunne falle dypt. Mourinho var "sjarmerende" (selv om han ofte var ufordragelig også) på den måten i tiden med Porto og Chelsea første runde, men når resultatene ikke følger "retorikken" blir det til slutt gjerne bare støy med å være slik. Fare for at Ange går fra å være den alle liker og finner et friskt pust til å bli "Mourinho" hvor det blir lett å hakke på han.
Han merker nok presset mer enn han later som. Tidligere snakket han alltid om prosess. Mulig jeg husker feil, men han hadde vel en om at å vinne en cup kan være flaks, men det han er ute etter er varig kvalitet. Så plutselig går han så høyt ut med at han alltid vinner. Skal ikke lese for mye i det, men litt merkelig kommentar med tanke på hvordan han generelt sett er.
Jeg tror han har skutt seg selv i foten nå, drøye løfter og underprestering går sjelden bra. Generelt synes jeg fyren bør snakke mindre og vise mer på banen. Vi virker ekstremt endimensjonale i spillet vårt.
En utfordring som alle ledere står i, så lenge resultatet er bra så kan man lire av seg hva som helst. I det motgangen kommer blir alt som sies tolket i alle retninger avhengig om du har tro på prosjektet eller ikke.
Jeg strever litt med å forstå fansen rett og slett. Suksess for laget er noe alle fans ønsker, men når suksessen uteblir eller laget strever i motgang så kommer det fryktelig mange sabler frem ganske umiddelbart.
Spillestilen er for krevende for spillerne, spillestilen er for naiv, alle motstanderne våre har avslørt spillet vårt og vi har ingen plan b, manageren har ikke erfaring fra dette nivået, manageren skyter seg selv i forsen ved å gå ut å si det eller det....
Det har blitt nevnt av andre tidligere, spursy - en tanke om at vi feiler i de avgjørende øyeblikkene uansett, er for veike, har ikke rett mindsett...
Ange har nevnt kultur, spesielt i forbindelse med kampen mot City hvor vi kunne ende opp med å hjelpe Ars*nal med å vinne tittelen. En kultur hvor det er viktigere at vi ikke "hjelper" vår erkefiende enn å vinne en kamp.
Dersom det faktisk eksisterer en slik kultur innenfor veggene på Tottenham Hotspur Stadion så er det en kjempeoppgave å få endret. Kultur sitter som f og er ekstremt vanskelig å endre.
Hvis jeg ikke husker helt feil så åpnet vel Mourinho et av sine første lagmøter med å adressere spillernes manglende aggressivitet - we must not act like a bunch of pussys on the field - eller noe i den retningen.
Når Ferguson og ManU lå under 3-0 til pause så sa han enkelt og greit i pausen "come on guys, it's Spurs..."
Jeg vet ikke hva som er hovedutfordringen til Tottenham, men at det alltid er managerens feil vil jeg hevde er feil.
Spillestilen til Ange er gøy! Vi rundspiller "alle" motstandere, dominerer - dessverre har det enda ikke lykkes å få igang målene enda denne sesongen. Men det kommer, før eller siden vil det løsne. Det må løsne, hvis ikke sitter vi med enda en ny manager til jul. Vil vi det?
rihno - som fortsatt mener at klubbens største feil var å sparke Pochettino.
Så selv om Ange fortjener kritisk søkelys må man også ha litt perspektiver.
Poenget var at Arsenal gikk faktisk 1-2-8 i en periode under Arteta. Og Arsenal en periode så fryktlig mye dårligere ut enn det vi nå gjør.
Så mener jeg ikke at Ange derfor skal få "frikort" til å vinne 1 av 10, men ja - perspektiver.
- Redigert
Vi skapte ingenting fremover, det er det som skremmer meg. Vi skal være et angrepslag også er det så tamt mot våre erkerivaler!? Det er bare ikke bra nok i min bok.