En utfordring som alle ledere står i, så lenge resultatet er bra så kan man lire av seg hva som helst. I det motgangen kommer blir alt som sies tolket i alle retninger avhengig om du har tro på prosjektet eller ikke.
Jeg strever litt med å forstå fansen rett og slett. Suksess for laget er noe alle fans ønsker, men når suksessen uteblir eller laget strever i motgang så kommer det fryktelig mange sabler frem ganske umiddelbart.
Spillestilen er for krevende for spillerne, spillestilen er for naiv, alle motstanderne våre har avslørt spillet vårt og vi har ingen plan b, manageren har ikke erfaring fra dette nivået, manageren skyter seg selv i forsen ved å gå ut å si det eller det....
Det har blitt nevnt av andre tidligere, spursy - en tanke om at vi feiler i de avgjørende øyeblikkene uansett, er for veike, har ikke rett mindsett...
Ange har nevnt kultur, spesielt i forbindelse med kampen mot City hvor vi kunne ende opp med å hjelpe Ars*nal med å vinne tittelen. En kultur hvor det er viktigere at vi ikke "hjelper" vår erkefiende enn å vinne en kamp.
Dersom det faktisk eksisterer en slik kultur innenfor veggene på Tottenham Hotspur Stadion så er det en kjempeoppgave å få endret. Kultur sitter som f og er ekstremt vanskelig å endre.
Hvis jeg ikke husker helt feil så åpnet vel Mourinho et av sine første lagmøter med å adressere spillernes manglende aggressivitet - we must not act like a bunch of pussys on the field - eller noe i den retningen.
Når Ferguson og ManU lå under 3-0 til pause så sa han enkelt og greit i pausen "come on guys, it's Spurs..."
Jeg vet ikke hva som er hovedutfordringen til Tottenham, men at det alltid er managerens feil vil jeg hevde er feil.
Spillestilen til Ange er gøy! Vi rundspiller "alle" motstandere, dominerer - dessverre har det enda ikke lykkes å få igang målene enda denne sesongen. Men det kommer, før eller siden vil det løsne. Det må løsne, hvis ikke sitter vi med enda en ny manager til jul. Vil vi det?
rihno - som fortsatt mener at klubbens største feil var å sparke Pochettino.