Mabbutt Jeg mener ikke at Ange er håpløs. Men jeg mener at han forsømte å ta de nødvendige forholdsregler den første sesongen, og feilet på å lære av den feilen denne sesongen.
Hva tenker du er nødvendige forhåndsregler? Kunne noen sett for seg at 11 "førstelagsspiller" kunne bli skadet samtidig?
Mabbutt Har stor respekt for Gray, som har vært STOR utifra forutsetningene, ute av posisjon, og stopper har nok vært den vanskeligste posisjonen. Dragusin synes jeg synd på, situasjonen han har vært i er som å sette ham opp til å feile (ikke at det er gjort med vilje eller ondsinnet), ved å måtte spille sammen med en 18årig midtbanespiller. Vi hadde jo en 19 åring som i det minste har erfaring som stopper. (om han er god nok vet jeg ikke, men ble ikke prøvd).
Dette er kanskje det som "provoserer" Ange-out - at den og den spilleren ikke har blitt brukt, at den må spille ute av posisjon, at den er bedre enn den...
Og det er selvsagt legitime meninger, men hvis vi tar høyde for at Ange har trenerlisens på dette nivået, følger med på treningene og spillerutviklingen - vil det ikke da være naturlig å tro at han tar de valgene han mener er best for laget basert på det han observerer?
Påstand: Uansett hvem han hadde brukt hvor, i den situasjonen laget befinner seg i, så hadde vi fortsatt hatt det tungt og plukket lite poeng.
Nå får vi vel første hele uke til restituering siden november, vi får spillere tilbake, vi har 14 kamper igjen. For sent til å gjøre det bra i PL, men forhåpentlig ikke for sent til å prestere i europacupen.
Spådom: vi ender på 7.-8. plass med 54 poeng og vinner europacupen.
Dersom den går inn, vil noen endre sitt standpunkt om Ange?