Uflaks.
Og forstår ikke hvorfor vi hentet Celtics medisinske apparat.
Uflaks.
Og forstår ikke hvorfor vi hentet Celtics medisinske apparat.
Ange hater hamstrings.
Ganske enig.
Tipper Levy hadde gått for Southgate
Edin Terzic. Ser dette navnet sirkulerer. Vist nok på blokka til å ta over.
Om det er hold i disse ryktene vet jeg ikke.
Veldig mye snakk om Ange og hamstringer. Har vi hatt uflaks eller er det noe i det? Også mye prat om utmattelse. Et åpent spørsmål, er det reelt?
Tenker dobbeltkampen mot Liverpool nå får avgjøre Anges skjebne. Ryker vi ut der er det ikke noe poeng å holde på med det her lengre. Det meste er bingo. Kommer vi til finalen skal selfølgelig Ange få et forsøk på pokalen
Men hvor lenge? Helt til det er krise og det er full panikk om nedrykk?
Det begynner oppriktig å bekymre meg.
Dette var en hederlig kamp fra oss. Om noe en type prestasjon som bør gi han mer tid. Selv om det på ingen måte var bra så var det ikke krise.
De to neste blir fort enda tyngre.
Har i år dårligere poengsnitt enn Ramos hadde i 07/08, dårligere enn Graham og Gross også.
Trenger ikke å sparke han på dagen, men at vi må begynne å gjøre klart et skifte før alle mister trua kan nok være lurt. Om vi ikke slår Arsenal i neste, så er det likt med poengfangsten til Poch når han fikk sparken og Mason etter Conte. Det er det dårligste på 14 år(1,2 poeng i snitt). 9 poeng ned til direkte nedrykk.
Edit: har noen fortsatt trua på at Ange vil føre oss til CL? Det må jo være målet.
Jeg tror ikke Ange mister jobben bare for at vi taper mot Arsenal. Men skulle vi ryke på 5-6 i sekken mot Liverpool og bli overkjørt av Arsenal så spørs det.
Jeg tipper det er rekken Everton - Hoffenheim - Leicester som blir avgjørende. Taper vi mot Arsenal og Everton vil man gå inn til kampen mot Leicester som en 6-poengskamp for å unngå å havne i nedrykksstriden.
Skulle jeg satt penger på noe nå ville jeg sagt at det er over 50% sjanse for at han ryker i januar. Samtidig er det ikke slik at vi er sjanseløse i de to neste og vi kan fint ta 9 poeng mot Everton - Hoffenheim - Leicester.