2 av 12 poeng i hjemmekampene mot Wolves, Ipswich,Fulham og Palace. Det er jo helt vilt. Etter nesten halvannet år i jobben.

Teller jeg riktig har vi 14 non hg i PL-troppen. Vi får håpe de som vet gir oss noen hint.

Tactics Tim i studio er tydelig på at Tottenham gjør noe feil ift alle skadene. Sier rett ut at soft tissue injuris er klubbens feil. Mulig han mest av alt mener Spurs gjør den største feilen av alle ved å ikke ansette ham.

Madball Mulig han mest av alt mener Spurs gjør den største feilen av alle ved å ikke ansette ham.

Det verste er at jeg tror det kunne ha fungert - for noen måneder...

Knut tipper vi ihvertfall hadde sett endringer. Og selv om concistancy is king osv så kjenner jeg på ønske om endringer nå altså.

En ting skal være sikkert og visst. Dersom Ange klarer å snu den siste trenden, så kan han gjerne geni-erklæres. Jeg klarer faktisk ikke huske en manager som har greid/rukkey å snu noe slikt før.

Vi kan alltids håpe😊

Mabbutt Vinner han Europa League er jeg villig til å gi han en sesong til. Men denne trenden må snus fort.

Kungreke uansett cup, hvis vi vinner den er jeg fornøyd. Da har han vist at han har knekt en kode

Madball Jeg var der, men nå er det så ille at det må mere til for at jeg skal være onboard igjen. Ramos fikk sparken etter ligacup og traust ligaplassering, det var på en tid vi ikke var "en av de store", lista må ligge høyere nå.

Grei oppsummering fra en som elsker Ange.

Schism Det er faktisk helt sant. Det at han faktisk tenkte på at han ville ha Bissouma framfor Dorrington er ikke et bra tegn. Samtidig, så tror jeg dette skjer med alle managere som er under press. Er lettere å satse når man ikke har så mye å tape

Tipper Levy hadde gått for Southgate 😂

Edin Terzic. Ser dette navnet sirkulerer. Vist nok på blokka til å ta over.
                Om det er hold i disse ryktene vet jeg ikke.

Veldig mye snakk om Ange og hamstringer. Har vi hatt uflaks eller er det noe i det? Også mye prat om utmattelse. Et åpent spørsmål, er det reelt?

Madball Celtic hadde samme problemene med skader som vi har nå, men siden de er i en annen liga enn resten av Skottland gikk det greit.