Men hvor lenge? Helt til det er krise og det er full panikk om nedrykk?

Madball Hvis ikke Mourinho kunne få en cupfinale så synes jeg ikke Ange skal få disse kampene heller.

Det begynner oppriktig å bekymre meg.

Kungreke det at klubben muligens gjorde en dårlig avgjørelse der trenger ikke skape presedens

Dette var en hederlig kamp fra oss. Om noe en type prestasjon som bør gi han mer tid. Selv om det på ingen måte var bra så var det ikke krise.

De to neste blir fort enda tyngre.

Madball Ange gjør det ekstremt mye dårligere enn hva Mourinho gjorde det nå, dette er poengfangst vi ikke har sett på 20 år.

Kungreke
          Det sier jeg ikke imot.
          Men regner med at vi begge er mest opptatt av hvordan vi skal vinne ligacupen og hva gir oss best sjanse? Sparkinga av Mourinho før den finalen har faktisk ingen verdens ting med saken å gjøre

Har i år dårligere poengsnitt enn Ramos hadde i 07/08, dårligere enn Graham og Gross også.

• Redigert

Trenger ikke å sparke han på dagen, men at vi må begynne å gjøre klart et skifte før alle mister trua kan nok være lurt. Om vi ikke slår Arsenal i neste, så er det likt med poengfangsten til Poch når han fikk sparken og Mason etter Conte. Det er det dårligste på 14 år(1,2 poeng i snitt). 9 poeng ned til direkte nedrykk.

Edit: har noen fortsatt trua på at Ange vil føre oss til CL? Det må jo være målet.

Jeg tror ikke Ange mister jobben bare for at vi taper mot Arsenal. Men skulle vi ryke på 5-6 i sekken mot Liverpool og bli overkjørt av Arsenal så spørs det.

Jeg tipper det er rekken Everton - Hoffenheim - Leicester som blir avgjørende. Taper vi mot Arsenal og Everton vil man gå inn til kampen mot Leicester som en 6-poengskamp for å unngå å havne i nedrykksstriden.

Skulle jeg satt penger på noe nå ville jeg sagt at det er over 50% sjanse for at han ryker i januar. Samtidig er det ikke slik at vi er sjanseløse i de to neste og vi kan fint ta 9 poeng mot Everton - Hoffenheim - Leicester.

Schism åpenbart for meg at han lever på lånt tid. Så kan man si det om alle managere men for meg brenner det godt under føttene hans nå. Står på det jeg sier om ligacupen, ryker vi ut der trur jeg han ryker med.

Madball Er det åpenbart at han lever på lånt tid? Eg synst ingenting bær preg av det (desverre?).

Folk har tillit til de ikke har det lengre. Synes klubben har gjort en god jobb i å fortelle verden at ingenting skjer.

Alle kamper lever sitt eget liv - og det er ikke slik at Liverpool skårer 6 på oss hver gang. Ei heller slik at Arsenal som generelt ikke er så fryktelig potente fremover (de er ikke ubrukelige selvsagt - spesielt når Ødegaard spiller) uten Saka bare knuser oss, men hvis vi blir fullstendig overkjørt i de to kampene spiller det veldig liten rolle hva man tidligere har sagt. Skulle det skje trender vi langt nede på 40-tallet hva gjelder poeng til slutt og vi har blitt ydmyket to ganger (til).

Om jeg vil kalle det lånt tid vet jeg ikke. Skulle vi spille uavgjort eller slå Liverpool med ett mål - som gjør at vi teoretisk sett henger med i kampen om en finale. Og gjøre en hederlig innsats mot Arsenal, litt ala Newcastle, så får han garantert prøve seg litt til. Og da går vi inn i en del “enklere” kamper med forhåpentligvis et mye friskere lag.

Får man en “boost” da kan man spille videre på historien han nå prøver å fortelle. At alt blir så mye bedre bare vi kommer oss igjennom denne tøffe perioden, “som jeg sa er vi gode bare at skadene har holdt oss tilbake” osv.

Jeg tror ikke det siste skjer, men helt umulig er det ikke.

Andreas alle i en jobb hvor man blir målt i prestasjoner, hvor resultatene er nedadgående lever på lånt tid. Så ja.

Enig at det er bra om de er helt trygge på ham og backer 100% . Om jeg trur på det er en helt annen sak

Noen mellomløsning vil ihvertfall ikke fungere. Enten så støtter man manageren eller så gjør man det ikke.

Cuti Tror ikke han klarer å snu det, men blir VELDIG glad om han motbeviser meg! Håper fortsatt på en eller annen tittel denne sesongen!

Dette burde vel være i Levy-tråden? Særs godt gjort at man klarer å skape en så sterk illusjon av tillit.

Så er jo det bra. Ville vært helt umulig å snu dette hvis man skulle forholdt seg til rykter i hytt og vær samtidig som man prøver å komme seg ut av et svart hull.