Jo mer jeg ser og leser om denne mannen jo tryggere er jeg på at dette er akkurat den typen vi trenger.
Ange Postecoglou
Skeptisk, men ok. "Underveldende" ansettelser har gitt overveldende resultater tidligere, som med Jol, Redknapp og Pochettino, så her er det bare å ønske lykke til og håpe han lykkes!
Det jeg synes er mest spennende denne sommeren og høsten er hvordan dette slår ut på spillere som ikke har vært "typisk Conte". Skulle det for eksempel klaffe med spilllere som N'dombele, Lo Celso, Gil og Reguilon, så kan vi utvilsomt få en underholdende sesong, alle disse har jo utvilsomt offensive kvaliteter på sitt beste.
Spent, men litt avventende.
Ja. Vanskelig å spå, men ganske sikkert at noen vil få en opptur. Folk som N’Dombele, Lo Celso, Reguilon og andre nevnt ble jo kjøpt inn som veldig gode spillere (eller antatt å være).
Ser Ange visstnok liker å bruke backer som spiller på «motsatt» side. Kan fint se for meg Porro være god i en slik rolle. Kanskje kan Sessegnon finne noe nytt i en rolle hvor han ikke blir spurt om å utfordre så mye på utsiden? Noe Sessegnon egentlig burde vært god til, men som han ikke er. Hans nærteknikk burde være god nok til å kunne gå inn i litt mer tette situasjoner sentralt. Jeg tviler, men vi får nesten garantert noen overraskelser. Og fordelen er at slik folk har spilt den siste tiden er det vanskelig å overraske negativt. Må vel omtrent være Kane og Bentancur i så fall.
Er jo ingen ekspert på Ange, men ønsker man å spille med høy intensitet og raskt så burde Gil passe perfekt. Også en kar som kanskje virker til å trenge en arm rundt seg isteden for Contes «tough love» (selv om slikt er vanskelig å si - Mourinhos litt tøffe stil mot N’Dombele fungerte jo bedre enn noe annet).
Skal se vi får med oss noe mot Luton om han kjører denne.
OsvaldoArdiles
Er jo det Spurs de fleste av oss har vokst opp med
Ange er Guardiola-klone også. Mulig å få det bedre Cuti?
Funfact. Det tok Levy eksakt like mange dager å ansette Ange som han brukte på Nuno.
Heldigvis var det ikke like lenge etter sesongslutt!
Når gutta kommer hjem fra ferie er det er trener der. Gleder meg til 12. august
OsvaldoArdiles Vi får bare håpe han ikke sitter like lenge som Nuno også
Cuti Er vel det eneste som er sammenlignbart. Ange vant nettop tre trofeer i en og samme sesong, Nuno har vel ingenting å skrive hjem om, opprykk med Wolves er vel det eneste han hadde å vise til før han kom til oss. Ni år som trener når han kom til oss, Ange har 27. Kane var vel tre år gammel når han begynte som trener.