Kungreke Enig der, men hvem kjøper? Hvis Real Madrid faktisk er interessert er det vel bare å slå til. Tviler på vi får det vi ga men tviler også på at kjøpesummen er straight cash, sikkert en del add ons vi slipper ved evt. Salg.

Står mellom Richarlison eller Havertz 😂

Vi beholder nok Richarlison. Han er en kar med mye energi - og som du sier - hvem skal kjøpe nå - hvis vi ikke skal ta en voldsom straff økonomisk. Enda verre ettersom det vil slå grusomt ut i regnskapet - ikke bare tapet i rene penger.

Schism Det der blir så mye hvis-om-atte-men at det blir umulig å forholde seg til.

Cuti

Ikke sant.

Mulig å forholde seg til at en spiss potensielt vil skåre mer for et bedre lag hvor han faktisk spiller spiss? At man da vil havne på et sted fra 14 og oppover?

Tok vel forøvrig 0 straffer i de to sesongene han skåret 13 mål. Men nå blir det vel for komplisert igjen.

Det er som vanlig på tide å runde av når vi nå igjen har kommet til punktet hvor du beskylder den med andre meninger enn deg selv for å være dum.

Cuti Åja, så det er opplagt at en som aldri har vært i nærheten av å score 20 seriemål kan gjøre det plutselig.

Nettopp 😂

Men skal ikke gå i Cuti-fella enda en gang. Ikke like interessant for resten av forumet.

– En spennende ansettelse, og en helt annen type enn de såkalte vinnerskallene Mourinho og Conte, som det skinte gjennom at følte seg for store for Tottenham, sier TV 2s fotballekspert Erik Thorstvedt.

Den tidligere Tottenham-keeperen kaller Postecoglou en lagbygger som tikker de fleste boksene, for å finne tilbake til «Tottenham-identiteten».

Jessda, da blir det bra da😁 Obs! Ikke ironisk ment.

Ang spiss og evt Kane-salg, så har jeg sett en del mene at Son passer den typiske spiss-rollen til Ange ganske perfekt. Kunne sikkert passa i en mer rendyrka spissrolle på sine eldre dager, Son, der har du iallefall en som kan avslutte!

Hvis Spurs skal spille en så dominerende fotball som jeg håper og enkelte av dere hevder Ange står for så passer en motivert Ndombele utmerket inn.

Høyt press med Maguire - Dier bak og Ndombele på midten 😅

Men for all del. Kan Ange få fart på Ndombele så gull. Var jo en periode under Mourinho han var brukbar og til og med god til tider. Tror ikke på det, men tar gjerne feil.

Nå skal det ryddes😁
    Nok ikke det siste vi ser av heftige spådommer😜

Høres mer voldsomt ut enn det er eller?

Vet ikke om «alle» fans ønsker absolutt alle ut, men er vel veldig få som har store problemer med å miste de der.

Blir vi ikke kvitt 9-10 av de vil det være litt krise.

Jo mer jeg ser og leser om denne mannen jo tryggere er jeg på at dette er akkurat den typen vi trenger.

Skeptisk, men ok. "Underveldende" ansettelser har gitt overveldende resultater tidligere, som med Jol, Redknapp og Pochettino, så her er det bare å ønske lykke til og håpe han lykkes!

Det jeg synes er mest spennende denne sommeren og høsten er hvordan dette slår ut på spillere som ikke har vært "typisk Conte". Skulle det for eksempel klaffe med spilllere som N'dombele, Lo Celso, Gil og Reguilon, så kan vi utvilsomt få en underholdende sesong, alle disse har jo utvilsomt offensive kvaliteter på sitt beste.

Spent, men litt avventende.

Ja. Vanskelig å spå, men ganske sikkert at noen vil få en opptur. Folk som N’Dombele, Lo Celso, Reguilon og andre nevnt ble jo kjøpt inn som veldig gode spillere (eller antatt å være).

Ser Ange visstnok liker å bruke backer som spiller på «motsatt» side. Kan fint se for meg Porro være god i en slik rolle. Kanskje kan Sessegnon finne noe nytt i en rolle hvor han ikke blir spurt om å utfordre så mye på utsiden? Noe Sessegnon egentlig burde vært god til, men som han ikke er. Hans nærteknikk burde være god nok til å kunne gå inn i litt mer tette situasjoner sentralt. Jeg tviler, men vi får nesten garantert noen overraskelser. Og fordelen er at slik folk har spilt den siste tiden er det vanskelig å overraske negativt. Må vel omtrent være Kane og Bentancur i så fall.

Er jo ingen ekspert på Ange, men ønsker man å spille med høy intensitet og raskt så burde Gil passe perfekt. Også en kar som kanskje virker til å trenge en arm rundt seg isteden for Contes «tough love» (selv om slikt er vanskelig å si - Mourinhos litt tøffe stil mot N’Dombele fungerte jo bedre enn noe annet).

• Cuti svarte på dette.

Schism Ser Ange visstnok liker å bruke backer som spiller på «motsatt» side.

Seriøst? Vanlig med vinger som går innover, men backer? Det har jeg aldri sett før.

Skal se vi får med oss noe mot Luton om han kjører denne.