Schism Han vant jo Asias ekvivalent til EM med Australia, er jo ikke akkurat noe å kimse av det. I en finale hvor Son faktisk scoret.

Kungreke

Ingenting av det han har gjort er å kimse av. Hans resultater fra hans klubber og Australia har vært veldig til ekstremt bra.

Men igjen - ikke på høyeste nivå.

Synes egentlig det burde være ganske enkelt å være enig i det. Trenger ikke snakke ned hans resultater, men kan heller ikke glemme nivået det er gjort på.

Schism Selvfølgelig ikke, men det man ser er jo progresjon i alle etapper, han går fra nivå til nivå og gjør det bedre og bedre i løpet av hele karrieren. Virker som han har metoder og et system, en klar filosofi som lett lar seg oversette til øverste nivå dersom spillerne er med på det. Er mer i tvil om spillernes faktiske ferdigheter for å være ærlig. Hvis de tror de er "for gode" for en trener som Ange f.eks.

Kan bli interessant når Ange kommer på feltet og ser Dier og Lloris i aksjon når han er vant med CCV og Hart. Kanskje han blir kjempeimponert over nivået og sier seg fornøyd med stallen sånn den er 🤪

“Play football” ville jo vært forfriskende.

Merker hvordan jeg virkelig gleder meg til ny sesong.
      I fjor hadde jeg store forhåpninger, om å gjøre det bra i Europa og cup.
      Og også forventninger om å være med oppe i toppen, rundt 2-4 plass.
      Nå er forventningene byttet ut, med et håp om topp 6 og kanskje et stykke i en cup.
      Veldig deilig å senke den lista litt, slipper å bli så skuffa.😎

Har et håp om at vi klarer en posisjon som sikrer spill i europa, helst CL selvsagt men blir mange om beinet neste år. Samtidig tror jeg fort Liverpool og Chelsea også kan være ustabile, Newcastle kan fort få "den vanskelige andresesongen" og Arsenal tror jeg uansett havner utenfor Topp 5. United er heller ikke friskmeldt. Eneste jeg er sikker på er at City blir topp 2.

ToreG Fordi de har en tynn tropp og nå skal sloss på enda en front, samt at de nå er litt "found out" og kollapset på slutten av sesongen i år på grunn av for lite spillere. Tror de får seg en vanskelig andre sesong nå.

Trur ikke de nødvendigvis blei "found out", men det er et ganske stort gap fra første-11er til benk, og forsvaret deres var veldig mye dårligere uten Saliba, samme mann som vistnok er i en kontrakts-krangel med klubben. Vi kan håpe at Partey får svi for sine ugjerninger i tillegg (uavhengig av fotball-konsekvenser), og plutselig er de et lag som kjemper om topp4, og ikke om ligatitler.

Mason er nok dyktig og en hyggelig fyr, men liker ikke dette. Har han ikke mulighet til bli manager lenger ned i systemet ?
        Kan gå bra, men trodde på 100% blanke ark nå (sikkert argumenter for og imot ) men min mavefølelse.....

Mason har jo vært i klubben en stund så sikkert ikke så veldig dumt å la ham fortsette, 100% blanke ark er sjelden en veldig god ide i mitt hode, greit med litt kontinuitet også. Nå er ikke Mason snytt ut av nesa på Conte heller, selv om sikkert det finnes de som mener dette.

Bale
          For sin egen del ville jeg tru at tida var inne for det. Hadde vært interessant å se ham få en mulighet i Championchip ellerno

Større problem for Mason enn for klubben slik jeg ser det. Samtidig har Mason evig med tid til å få erfaring som førstelagstrener senere. Mulig han ser poenget med å jobbe under en mer offensiv type? Kan også være private grunner som gjør at det passer best å fortsette i London og oss.

Ingen store problemer med dette. Og spesielt ikke ettersom Mason og Kane er nære venner.

Schism
            Veldig enig i dette. For meg virker det som naturlig timing for Mason å nå gå for en ordentlig trenerjobb lenger ned i systemet. For klubbens del tenker jeg det bare er en bra ting at han blir.

Kan jo tenkes at han har en deal med klubben om at han blir frem til han får en jobb han ønsker.