Brighton er i bakrus og stiller reservepreget borte mot Villa, så for vår del spiller Leedskampen ingen rolle tipper jeg.

Kjipt å sitte å se på kamp uten å ha trua. Regner med vi blir kjempet ut av stilen og taper klart faktisk. Vi har ikke vært noe lag de siste mnd. Og knapt nok spilt en eneste knallgod kamp hele sesongen.

Fint å se at når vi tar ledelsen, bare eier kampen. Full kontroll, rolige med ballen i laget og bare venter på nye åpninger.

Tok litt tid, men synst Bissouma driver og vokser seg inn veldig bra på midten i dag. Lovande takter om ikkje anna.

Også ganske perfekt at Villa vinner. Da kan vi få en sesong uten Europa. Trur vi treng det.

Andreas

Ja jeg tenkte det samme. Litt sløv holdning og mye støttepasninger i starten, men viste mye brasiste 25-30. Skipp derimot. Vil anta han er ferdig i klubben, ikke god nok selv om alle ønsker det.

Ellers mye rart utpå der og Leeds har etterhvert skapt en del og kommer til å score i dag. Om Kane går står vi jo helt på bar bakke. Hva er det å bygge videre på uten han?

Skipp ferdig? Redd man i så fall blir skuffet.

Liker energien til Porro. Sabla god avslutning også.

Porro er veldig god på noen ting og veldig dårlig på andre - en god manager kan få mye ut av han hvis rollen blir klart definert.

Litt flaut å tenke på at vi er nærmere nedrykk enn førsteplass, i poeng.

Ikke så bekymret for Porro på sikt. Han virker til å ha riktig innstilling og han er sabla god på visse ting. Ganske imponert faktisk over hvordan han bare fortsetter til tross for at han har hatt en til tider ganske grusom tid hos oss (i et dårlig lag).

Hjelpe meg vi er dårlige. Og klassisk Davies. Hvor mange mål har vi sluppet inn på den måten der? Han og Dier er i verdensklasse på slike.

Sanchez har faktisk vært ganske god i dag.

Og der ser vi Porro - Kane.

Schism Forsåvidt enig angående Davies og Dier. Men akkurat der er det utafor boksen og keeper skal ta den. Er verre når dem holder på slik i boksen.