Leeds United (19) VS Tottenham Hotspur (8)

Turnering: Premier League
Når: 28. mai 2023 kl 17:30
Stadion: Elland Road
Dommer: ?
TV: Viaplay, Viasport Premier League 3

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Forster
Emerson Sanchez Lenglet
Danjuma Skipp Bissouma Davies
Kulusevski Kane Son

Innbyttere: Austin, Richarlison, Tanganga, Moura, Sarr, Perisic, Porro
Skadet: Dier, Bentancur, Sessegnon, Lloris, Romero?, Højbjerg?
Suspendert:

Motspiller å se opp for:
Forventet resultat: 3 - 1 (Kane)

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse

#Tottenham #Leeds #TottenhamLeeds

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Sesongens siste kamp. Små forhåpninger om seier. Leeds har alt å spille for...

Heller Everton enn Leeds for meg. Everton har vært det laget vi tar mest poeng mot over ganske mange år.

Er evertons tur å ryke nå. Neste sesong blir det oss.

Prøvde meg på knepent tap sist. Går for klart tap denne gangen. Orker ikke håpe engang lenger.

(Igjen, beklager negativiteten)

Knut Dier, Bentancur, Sessegnon, Lloris, Romero?, Højbjerg?

Skader: Romero fortsatt ute, Højbjerg har trent og kanskje tilbake.

Tror Leeds tar denne her, de må vinne for ha en sjans å holde seg i PL.Everton må vel tape, men tviler på det skjer.
    Uannsett så spille vi så dårlig akkurat nå, Tror mange spillere vil bare bli ferdige med sesongen å komme seg på ferie.

Med seier så kan vi ta en 7 plass og ECL, avgir Ville poeng og vi vinner så er vi der.Jeg tror ikke vi har spillere som vil det nok, skal det skje så må Leeds gi mye rom til Kane og Son.

Brighton er i bakrus og stiller reservepreget borte mot Villa, så for vår del spiller Leedskampen ingen rolle tipper jeg.

Kjipt å sitte å se på kamp uten å ha trua. Regner med vi blir kjempet ut av stilen og taper klart faktisk. Vi har ikke vært noe lag de siste mnd. Og knapt nok spilt en eneste knallgod kamp hele sesongen.

Fint å se at når vi tar ledelsen, bare eier kampen. Full kontroll, rolige med ballen i laget og bare venter på nye åpninger.

Tok litt tid, men synst Bissouma driver og vokser seg inn veldig bra på midten i dag. Lovande takter om ikkje anna.

Også ganske perfekt at Villa vinner. Da kan vi få en sesong uten Europa. Trur vi treng det.

Andreas

Ja jeg tenkte det samme. Litt sløv holdning og mye støttepasninger i starten, men viste mye brasiste 25-30. Skipp derimot. Vil anta han er ferdig i klubben, ikke god nok selv om alle ønsker det.

Ellers mye rart utpå der og Leeds har etterhvert skapt en del og kommer til å score i dag. Om Kane går står vi jo helt på bar bakke. Hva er det å bygge videre på uten han?