Cuti godt du får med deg hva andre mener og at du kan gi en kvalitativ vurdering av hvor ofte andre kan skrive sine synspunkter.

Madball Romero har definitivt ikke vært Spurs sin dårligste de siste tre kampene, ei heller Son.

Cuti
    Jeg spurte deg ikke om verken klimakrisa eller hva du liker på brødskiva di. Jeg spurte om du synes Romero har vært god de siste 3 kampene. Det er et enkelt ja eller nei spørsmål

• Cuti svarte på dette.

Man må jo spørre seg hvem skal heve et lag som sliter hvis ikke Romero, Son og Kane?

Men greit nok. Hvis man argumenterer for at Romero ikke er en av de - så har man for øyeblikket rett.

Trodde ikke diskusjonen gikk på hvem som har skylda for at andre er dårlig. Ikke det jeg leste lenger oppe her. Der var både Romero og Son helt patetiske og ubrukelige. Noe de definitivt ikke er.

Mistenker at Romero aldri kommer til å gjøre Dier til en stopper som ikke er en belastning for alle rundt seg. Toby og Jan klarte heller ikke det.

Når det er sagt så synes jeg både Kane, Son og Romero sto frem og dro lasset i opphentingen i går.

Mener det blir litt ensporet å skulle peke på enkeltspillere. Er enig med @Schism at det må være en håndfull spillere som «alltid» er på. Om en slukner et par kamper så drar de andre lasset. Denne sesonger er det bare Kane som har vært på. De andre har ikke vært i nærheten og det skaper store utfordringer for resten av laget. Ingen kommer skikkelig i gang.
      Så mener jeg at andre omgangen mot ManU og Liverpool viser hvordan det kan være når alle er på. Da spiller faktisk alle relativt bra. Selv Dier gjør vel ingen store feil? Når vi presser høyt og peiser på så fremstår vi som et lag. Synd vi ikke er på fra start i de to kampene. Da hadde vi hatt 5 poeng mer.

Hard kamp om fjerdeplassen her også... Edit: I tabellkonkurransen!

Kjøyrer vi med seriegull, Europaturneringar og nedrykk og slikt? Målforskjell?

• Knut svarte på dette.

Andreas ikke dumme ideer. vi må bli enige om reglene før starten av neste sesong. foreløpig har dette bare vært en liten test 😊

Schism Stemmer veldig godt med det jeg så i kampen desverre.

Tipper Mason ikke har den største autoriteten. Blir spennende å se om Dier starter neste også.

Hvis Romero må ha en autoritet for å orke og jogge tilbake i forsvar er ikke Mason problemet.