PL: Liverpool - Tottenham | 30. april 2023
Man må jo spørre seg hvem skal heve et lag som sliter hvis ikke Romero, Son og Kane?
Men greit nok. Hvis man argumenterer for at Romero ikke er en av de - så har man for øyeblikket rett.
- Redigert
Trodde ikke diskusjonen gikk på hvem som har skylda for at andre er dårlig. Ikke det jeg leste lenger oppe her. Der var både Romero og Son helt patetiske og ubrukelige. Noe de definitivt ikke er.
Mistenker at Romero aldri kommer til å gjøre Dier til en stopper som ikke er en belastning for alle rundt seg. Toby og Jan klarte heller ikke det.
Når det er sagt så synes jeg både Kane, Son og Romero sto frem og dro lasset i opphentingen i går.
Mener det blir litt ensporet å skulle peke på enkeltspillere. Er enig med @Schism at det må være en håndfull spillere som «alltid» er på. Om en slukner et par kamper så drar de andre lasset. Denne sesonger er det bare Kane som har vært på. De andre har ikke vært i nærheten og det skaper store utfordringer for resten av laget. Ingen kommer skikkelig i gang.
Så mener jeg at andre omgangen mot ManU og Liverpool viser hvordan det kan være når alle er på. Da spiller faktisk alle relativt bra. Selv Dier gjør vel ingen store feil? Når vi presser høyt og peiser på så fremstår vi som et lag. Synd vi ikke er på fra start i de to kampene. Da hadde vi hatt 5 poeng mer.
Tabellkonkurransen er oppdatert: https://spursforum.no/tabellkonkurranse
- Redigert
Hard kamp om fjerdeplassen her også... Edit: I tabellkonkurransen!
Kjøyrer vi med seriegull, Europaturneringar og nedrykk og slikt? Målforskjell?
Jeg har foreløpig ikke rykket opp til øverste nivå, dvs jeg har ingen poeng
OsvaldoArdiles Du er ikke alene, jeg for min del er for optimistisk før kamp, og for negativ etter kamp
Så ikke selv så skal ikke ha for sterke meninger rundt det, men dessverre stemmer det godt overens med Romeros oppførsel på banen generelt i det siste (selv om jeg håper akkurat denne beskrivelsen er overdrevet).