Knut Og det er ikke nødvendigvis noen stor overlapp med Levy ut-bevegelsen blant disse (uten at jeg vet).
Vet ikke helt med det - synes ofte Levy out-chanten dominerer mer når vi spiller borte enn hjemme.
Knut Jeg skjønner godt at klubben/spillerne vil gi akkurat denne gruppen med supportere en unnskyldning. Blir rimelig traurig hvis man mister engasjementet blant disse ildsjelene...
Joda, og jeg tror på ekte det er godt ment - selv om det å skulle betale seg ut av alt mulig generelt er en uting av en trend. For meg representerer det bare en lengre overordna tendens innen fotball jeg synes er helt feil.
Dette er ikke kunder som betaler for et produkt, men supportere som støtter laget i tykt og tynt. De er inneforstått med at Tottenham kan bli vaska gulvet med i blant. Sannsynligvis forventa mange det akkurat her.
Selvsagt fortjener de som dro en form for unnskyldning. Men å få 30 pund refundert for kampbilletten gir ikke disse folka tilbake dagen sin. Tipper de fleste gir totalt faen i pengene.
Det de fortjener er en ekte og genuin unnskyldning fra hele spillergruppa, som lover å ta seg sammen og vise en helt annen side av seg selv mot United. Og ikke minst at de faktisk følger opp på torsdag.