Litt enig med Dougie. Av den simple grunn at dette er en del av "gamet". Dette er sport. Den beste vinner og den dårligste taper. Og det setter jo en voldsom presedens. Når er neste gang "sutre-fansen-våres" skal forlange pengene tilbake når ting går på tverke? Fy pokker vi har mange sutrete korttenkte fans forresten.
Samtidig så skjønner jeg også at det er noe tottenham (Levy) ønsker å gjøre som en lavterskel håndsrekning mot fansen. For den forestillingen var virkelig pinlig.
Tilbake til "korttenkte-sutrete-fans". Har hørt noen ulike tottenham podcaster siste dagene. "Klagerne" argumenterer om at Poch aldri skulle vært sparket, savner dagene da vi signerte stjerner som Klinsmann osv. Utsagn i den klassen blir så ufattelig romantisk/korttenkt for meg. Når Poch fikk fyken i slutten av november 2019 hadde hans tottenham det kalenderåret samlet poeng tilsvarende nedrykksstreken. Og til klinsmann (min kanskje største barndomshelt),- 90-tallet er vel klubbens største nedtur på alle måter, etter 2.verdenskrig?
Våres fans evne til å se de litt "større linjene" synes i stor grad fraværende. Resultatet er, etter mitt syn, en "giftig stemning", som kun bidrar negativt.