Måtte bytte fra svenske via. Isak er snart både høyere, blondere og har scoret flere enn Haaland
PL: Newcastle - Tottenham | 23. april 2023
Savner Christian Gross
Bra vi endelig er tilbake på forsiden til vg og dagbladet.
Når joviale Ljungberg i studio er bedre å høre på enn egne spillere...
Tar gjerne Happy-Harry ut sesongen. Han hadde snudd moralen i laget på 1-2-3
Jeg og støtter happy harry løsningen. Finnes absolutt ingenting å tape på det. Gjerne i tospann med mason
Harry, Mason, Jordan og Toure, få inn Vorm som keepertrener
Kudos til Sanchez, viste guts med å komme inn med hevet hode og spille bortimot feilfritt. Bør få stående applaus når han starter neste hjemmekamp sammen med Lenglet og med Davies på venstreback. Under ny manager. Kudos til Skipp for å være den eneste foran backlinja som ikke dreit seg fullstendig ut. Kudos til Kane som er profesjonell nok til å score et fint mål i andre.
Da er tabellkonkurransen også oppdatert https://spursforum.no/tabellkonkurranse
Dette var et nytt lavmål
Det her blir for dumt.
Jeg synes ikke det, prestasjonen (eller mangel på den) smertet mer enn resultatet!
Enig. De har vært like ræva i måneder uten å ha blitt like hardt straffa for det. Viser bare at denne troppen har seriøse mangler. Kan si hva man vil om Conte men er 100%sikker på at han har et poeng. Flere av spillerne har nå ''Choka'' på upassende tidspunkt under 4 managere. Så for meg kan halve laget godt ryke og reise
Og? En uheldig sideeffekt av supporterlivet er å måtte reise langt for å se laget sitt bli pissa på en gang i blant. Dessverre.
Det her er bare enda en spiker i kista for at fotballsupportere er blitt rene konsumenter. Og setter en uheldig presedens (hvor går grensa for refusjon?)
Dersom laget mener alvor med å gjøre opp for seg, så tar de ansvar for den elendige forestillinga og hever seg mot United.
Banter fc