Fremspillene til dansken er elendige. Unøyaktige og lett å lese. Trenger sårt noen på midten som kan fordele baller

Vi trenger nye eiere og et nytt lag.

Min største bekymring her er hva dette betyr i forhold til Kane og kontrakt. Han må jo miste all tro og entusiasme i forhold til hvilken veg klubben går.

ToreG Kane må bare dra, nesten bedre å bli kvitt han så vi virkelig kan få ut bunnpotensialet.

ToreG jeg sa det i fjor. Kane burde fått kapteinsbindet. Det er jo her han hører hjemme

Hvis det kommer frem at Dier faktisk har lammelser i beinet og mangler førlighet så blir jeg faktisk ikke sjokkert

Madball tror kanskje det er lammelser i ansiktet, se jo ut som han har slag.

CWaddle
        Jeg er ikke den største kritikeren til Enic/Levy men denne feilen er absolutt den største og helt ubegripelig dårlig.

Madball Haha. Vi må kjappe oss så vi rekker å gi han den nye kontrakten før han får lammelser i andre beinet også 🤣🤣🤣

Andreomgang er vel noe av det beste vi har gjort i april 😂

Må gi kudos til alle supportere på stadion og hjemme i sofaen, som greide å pine seg igjennom 90 min.👏👏👏

Må bare få det ut.
        Jeg nevnte det når Levy sparket Pochettino, den største tabben i klubbens historie.Han burde blitt backet opp.
        Det gått sakte men sikkert nedover etter Pochettino.
        Ikke meningen skape nok debatt om Pochettino, men måtte bare få det ut.

Uten Kane så hadde vi kjempet for beholde plassen.

Måtte bytte fra svenske via. Isak er snart både høyere, blondere og har scoret flere enn Haaland 😁

ToreG George Graham var spennende i forhold til denne italienske suppa.

Bra vi endelig er tilbake på forsiden til vg og dagbladet.