Kungreke Kan Levy plis bare sparke Stellini nå? Hva skal vi med han, han har åpenbart mistet garderoben.
Eddie Vi har nå sluppet inn 51!!!!! Mål så langt i sesongen... Det er 6.mest av 20 lag.. og vi ligger på 5.plass... Bare å takke for Harry Kane sine scoringer.... Uten han hadde vi rykket beint ned...
Bale Enig med VP studio, dumt å bytte ut Sarr - skulle etter min mening vårt flyttet opp til midtbanen og dansken ut, Bygger ikke opp talent slik !
CWaddle Disse "store" managere har sine private team som de drasser rundt på, og så pleier de å ta med seg et par lokale folk. Så sparkes manageren. Hvem velger da å fortsette med det private teamet til den sparkede manageren? Dere får ett forsøk!
CWaddle CWaddle Jeg er ikke den største kritikeren til Enic/Levy men denne feilen er absolutt den største og helt ubegripelig dårlig.
John_chef Fremspillene til dansken er elendige. Unøyaktige og lett å lese. Trenger sårt noen på midten som kan fordele baller
ToreG Min største bekymring her er hva dette betyr i forhold til Kane og kontrakt. Han må jo miste all tro og entusiasme i forhold til hvilken veg klubben går.
Kungreke ToreG Kane må bare dra, nesten bedre å bli kvitt han så vi virkelig kan få ut bunnpotensialet.
Schism Nesten så jeg er glad for at dette skjedde. Bør gi en ny manager et større mandat til å forandre ting.