Andreas Du leste helt sikkert ikke det jeg skrev om å få det beste ut av de spillerne, eller la vekt på det, men det er helt greit. Svært få av den beste elleveren vår unde Poch hadde spasert inn i City, faktisk er det svært få på det beste Liverpool laget som hadde spasert inn i City eller for den del Chelsea.
Jeg tror kanskje du og jeg snakker to forskjellige språk akkurat her, men det er lov. Jeg tror helt ærlig at dersom vi hadde hatt Ndombele, Lo Celso og Reguilon nå, på sitt aller beste, så hadde det gjort en stor forskjell. To av de spiller nå faktisk mange minutter på to lag som er langt bedre, og bedre å se på enn dagens Tottenham.
Jeg tror ikke vi har 5 milliarder å bruke på spillere over 2-3 vinduer for vår neste manager. Ikke ønsker jeg det heller. Ikke på den måten. Derfor håper jeg på at vår neste manager i første omgang klarer å få det beste ut av de vi har. Jeg mener at flere av de vi har på utlån er blant de med høyest potensial.
Om Royal spaserer inn på City? Tviler, men det er ikke det det handler (for meg). For meg handler det om å sette sammen et bra lag og få dem til å tro på seg selv.