John_chef
Jeg er ikke like kritisk til Lloris som mange andre. Og jeg synes også Forster har vært god. Samtidig antar jeg at egentlig alle de trenerne vi er linket til ønsker å ha en mer moderne keeper enn de to vi har. Jeg er også ganske lei av å ha keepere som ikke kan å sparke ball. Opplagt noe som er blitt viktigere og viktigere å kunne håndtere for en keeper.
For meg blir det er litt større bilde. Jeg bruker heller 100m på en Gvardiol-type (selv om jeg ikke mener Gvardiol er verdt 100m) og lar Lloris stå ett år til enn å kjøpe enda en Sanchez og en ny keeper. Og ender vi opp med en 4–3-3/4-2-3-1 type manager er minst en ny midtbanespiller viktigere for meg enn keeper.
- stopper (uansett formasjon - 2 hvis man skal spille med tre bak)
- midtbane (hvis man går for Kompany/Slot)
- keeper / høyre ving
Så burde det være mulig å få til alt, men er redd at ny keeper blir vanskelig hvis vi ikke omtrent annonserer at Lloris blir andrevalg. Noe jeg tviler på at vi gjør. Som da igjen betyr at vi risikerer å kun kunne hente folk som er villig til å akseptere at man sitter ett år på benken - eller hvis man er optimist henter noen som mener de skal kunne utkonkurrere Lloris.