Klubben vet til en viss grad hva vi får med Mason - vi som fans gjør det ikke. At noen har sterke meninger om Mason nå faller på sin egen urimelighet. Hvordan skal man kunne vite noe særlig som helst om hans egenskaper som manager? Et dusin kamper på slutten av sesonger hvor man har sparket managere? Noen pressekonferanser?
Mulig man kan konkludere med at han ikke er fullstendig ubrukelig, men man kan ikke si noe mer.
Så kan man fortsatt ønske Mason på bakgrunn av hvem han er og hvordan han fremstår. Ærlig sak, men det er ikke det grunnlaget klubben evt. ansetter han på. Eller man kan som meg si at det på generelt grunnlag er bedre å ansette noen med noe mer erfaring. Jeg kan ikke vite at Mason allerede ikke er den nye Klopp og derfor burde opplagt få jobben, men særlig sannsynlig er det ikke - og mitt hovedargument er hvis Mason er så god så kan vi ansette han senere. Han er vel en av veldig få hvor Tottenham muligens er den største jobben han kan få. Så hvis han skulle få Leicester-jobben og vinne serien så er det liten risiko for at andre plutselig snapper han opp.