Chris ''Clipboard'' Hughton var vel egentlig i samme posisjon lenge. Tidligere lojal spiller, men ikke noen stjerne. Assistent under 3-4-5 managere? Fikk noen managerjobber for lag på nedre halvdel av tabellen men kan kanskje ikke kalles suksessmanager? Knakende trivelig kar det også, ikke helt ulik Mason i lynne. Men kan hende alle likheter stopper der.
Uansett vil jeg være mer komfortabel og fornøyd dersom vi satser på Mason og det ikke blir noen braksuksess. Det har det heller ikke vært under de forrige 3 men derimot gjort oss til et kjedelig lag med en ubalansert tropp. Det siste er kanskje kun et synspunkt men bare det at vi har så mange dyre kjøp ute på lån mener jeg peker i den retningen. Så får vi inn en ny merittert manager nå som skal sette sitt preg på klubben og laget vil fallhøyden være urimelig høy. To av de tre siste managere vi har henta har jo vært tittelgarantister. Så kan man si at de ikke hadde midlene eller troppen til å gjøre det de pleier men da argumenterer jeg for at det vil ikke neste ha eller få heller. Mason vet i det minste hva vi har og kan regne med å få.