Som jeg sier. Kane må selges.
PL: Tottenham - Ars*nal | 15. januar 2023
Vi må få ut Son, jeg hadde glemt at han var på banen.
Forferdelige fremspill fra Dansken i dag,.
Inn med peri, rich og biss. Ut med sess, son og sarr/høy
Lloris har vel reddet oss litt flere ganger enn han har vært skyldig i tap. Men, i dag har keeperne vært avgjørende. Analene dominerte første omgang stort. Synes allikevel vi har hatt flere gode sjanser enn Anal egentlig. Disse har blitt reddet av deres keeper!
Det er vel den beste posisjonen til Son, liggende bak muren
Synd vi ikke greide å utnytte det lille momentumet vi hadde i starten av omgangen. Nå kjører de igjen, klasseforskjell.
Apropos mysterium. Romero ser igjen utrent ut i London. Ikke i nærheten av samme spiller for oss som Argentina (ikke at han er problemet i dag, men vi trenger han som verdensstjerne).
Vi er om ikke annet helt ubrukelig i andre.
Hvorfor i helvette kan vi ikke klare å spille fotball i 2 omganger?
Vi tidvis kjører jo over serielederen nå i 2.omg. Faen så ambivalente og schisofrene osv vi er
Håper vi kan prøve 3-5-2 med Kulusevski som back og Kane og Richarlison på topp.
På den måten slipper vi Son fra start og vi har en høyre vingback som ikke ;kr;kr3kr4)).
Gir også plass til Sarr. Tror han kan passe bra med Højbjerg og Bentancur.
Bare å glede seg til 2x City
MOM: ramsdale
Syk tabell!! Vi er lysår bak... Og City borte er neste. Bare å ta fram popcornet...
En god keeper betyr visst noe.
Ramsdale var god i dag, hadde vært greit med en slik keeper.
Forstår oppriktig talt ikke fokuset på Lloris.
1-0 er mer Sessegnon enn Lloris. 2-0 ser jeg ikke på som en keepertabbe. Kunne tatt den, men at Sarr selger seg og ingen møter opp i Ødegaard er betydelig større problem.
Så kan man håpe at Conte har startet med noe nytt hva gjelder Sarr (han skal vel påpeke at han ikke hadde noe valg). Og at Conte faktisk gjør bytter.
Vet ikke helt hva som skjer til sommeren. Mye kan enda skje denne sesongen. Men ikke umulig at Kane og Son forsvinner. Og at det er like greit. Jeg trodde denne gruppen hadde potensial til noe med et par forsterkninger. Men faktum er at vi ikke blir bedre. Og at folk som Romero dessverre ikke er de litt spesielle spillerne vi trenger (for øyeblikket i alle fall). Og med Lloris, Son og Kane som ikke blir yngre tviler jeg på at vi rekker å bli gode igjen før de blir enda dårligere.
At vi ikke skårer i 2.omg er utrulig. Vi tidvis eier omgangen, og skaper plenty. Vi «vinner» vel statistikkene totalt sett også.
Men hva faen er greia med å ikke klare å spille en hel kamp!!?