Forsvaret er lekk som en sil.
Conte fotball skal være tett bakover og kontringer. Det har han aldri greid.

Dobbel svie når Ødegaard scorer på langskudd...

Nei dette er bare trist. Conte OUT! Møkklei av fotballen hans... Rett og slett. Gir meg null å se på... Og sånn har det vært over tid.

0-2 til pause, og da er det sjakkmatt. Tipper dette rakner og vi blir skikkelig pissa på etter pause.

Var ikke det en stempling der?
Romero fikk gult kort for det tidligere

Altså. Det er trenere som har ryki på tynnere grunnlag enn det her. Spent på hva Conte gjør i pausa

John_chef
Hadde ikke vært feil. Talentfull ung og har vel kvittet seg mye med de ungdommelige tabbene.

Elendig omgang, Arsenal er bedre på alt.Burde ha ledet 4-0 til pause.
    Lloris har en grusom omgang.Gjør mange tabber, en ble det mål av.
    Sessegnon har også en dårlig kamp.
    Arsenal er på oss hele veien, vi får ikke en pause.
    Vi har null tempo og lite bevegelighet.
    Arsenal er aggressive mens vi er passive.

Skuffende men ikke uforventet.

Utrolig trist med Lloris. Men vi må to nye keepere. (Ny førstekeeper kan ikke stå uten konkurranse slik som nå).

Likte innsatsen i starten, ikke noe problem å akseptere at vi spiller mot et lag som er mye bedre. Etter målene klapper det litt sammen, Arsenal løper, mens vi jogger. Derfor er de hele tiden først på ballen.

Som jeg frykta før sesongen, kan godt være mesterne vi ryker mot her. Klasseforskjell så langt, i alle spillets faser.

Vi blir jo linka til gud og hvermann. Men ender vel opp til stressa låneavtale helt på tampen.

Arsenal er vanskelige å spille mot. De presser så smart og hardt at vi mister ballen hele tiden. Og de har hatt fri tilgang til å angripe på sin høyreside. Jeg ville gjort et trippelbytte på venstresiden; ut med Son, Sess og Lenglet - inn med Rich, Perisic og Davies.

Ille å sitte og se på dette så langt. Akkurat nå tenker jeg at vi ikke har mannskap til å slå noen topplag. Romero er beste stopperen vår, men gud bedre så het i toppen. Gult etter 35 ca, og masse tversoverpasninger bak.

Håper vi klarer å få det til å se ut som et derby i 2.omgang. Det er det minste vi kan forlange.

Ikke fantastisk av Lloris på hverken 1 eller 2-0, men tragisk nok langt fra vår dårligste.

Og Conte har tydeligvis bommet fullstendig. Ikke helt overraskende, men litt - ettersom han tross alt har bra statistikk når han får god tid mellom kampene.

Synes det er alt for mye lunting på Kane, savner at han kommer seg fortere tilbake i spill.