Arsenal er vanskelige å spille mot. De presser så smart og hardt at vi mister ballen hele tiden. Og de har hatt fri tilgang til å angripe på sin høyreside. Jeg ville gjort et trippelbytte på venstresiden; ut med Son, Sess og Lenglet - inn med Rich, Perisic og Davies.

Ille å sitte og se på dette så langt. Akkurat nå tenker jeg at vi ikke har mannskap til å slå noen topplag. Romero er beste stopperen vår, men gud bedre så het i toppen. Gult etter 35 ca, og masse tversoverpasninger bak.

Håper vi klarer å få det til å se ut som et derby i 2.omgang. Det er det minste vi kan forlange.

Ikke fantastisk av Lloris på hverken 1 eller 2-0, men tragisk nok langt fra vår dårligste.

Og Conte har tydeligvis bommet fullstendig. Ikke helt overraskende, men litt - ettersom han tross alt har bra statistikk når han får god tid mellom kampene.

Synes det er alt for mye lunting på Kane, savner at han kommer seg fortere tilbake i spill.

Vi må få ut Son, jeg hadde glemt at han var på banen.

Forferdelige fremspill fra Dansken i dag,.

Lloris har vel reddet oss litt flere ganger enn han har vært skyldig i tap. Men, i dag har keeperne vært avgjørende. Analene dominerte første omgang stort. Synes allikevel vi har hatt flere gode sjanser enn Anal egentlig. Disse har blitt reddet av deres keeper!

cjmozart

Tviler på at noen vil kjøpe 😅

Et helt utrolig mysterium. At det er mulig å være så seriøs (virker det som) - for så å bli så dårlig.

Synd vi ikke greide å utnytte det lille momentumet vi hadde i starten av omgangen. Nå kjører de igjen, klasseforskjell.

Apropos mysterium. Romero ser igjen utrent ut i London. Ikke i nærheten av samme spiller for oss som Argentina (ikke at han er problemet i dag, men vi trenger han som verdensstjerne).

Vi er om ikke annet helt ubrukelig i andre.

Hvorfor i helvette kan vi ikke klare å spille fotball i 2 omganger?
Vi tidvis kjører jo over serielederen nå i 2.omg. Faen så ambivalente og schisofrene osv vi er

Håper vi kan prøve 3-5-2 med Kulusevski som back og Kane og Richarlison på topp.

På den måten slipper vi Son fra start og vi har en høyre vingback som ikke ;kr;kr3kr4)).

Gir også plass til Sarr. Tror han kan passe bra med Højbjerg og Bentancur.

Syk tabell!! Vi er lysår bak... Og City borte er neste. Bare å ta fram popcornet...