Alltid fascinerende hvor ubrukelige de fleste journalister er. Ekstremt vanskelig å finne god informasjon angående hva Paratici faktisk er beskyldt for å ha gjort. Jeg skjønner overskriftene hvor Juventus har tuklet med verdier i bøkene, men hva var Paratici sin rolle? Tviler på at han satt med regnskapsføringen, men var det han som da koordinerte med de andre klubbene?
Hva gjelder skyldspørsmålet så er det ikke så enkelt som å si at nå er han skyldig - i første runde ble Juventus frikjent. Hva som så forandret seg virker ikke så lett å finne ut av.
Nå har Tottenham 10 dager på å be om ei forklaring fra FIFA - hva nå det betyr. Antar at ettersom man har beholdt Paratici etter den første dommen at man nå kjører løpet fullt ut. Igjen ganske utrolig at ikke klubben bare kan fortelle det. Jeg har ingenting imot at man ikke bare kvitter seg med Paratici før man er ferdig med hele prossessen, men da tror jeg man hadde gjort livet enklere for seg selv hvis man hadde fortalt hva man tenker. Alltid en risiko for at man da havner under mer press, men det får man bare tåle. Og skulle det vise seg at ens argumenter ikke holder så får man bare sparke Paratici.